Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Så, da er Vegas 2 rett rundt hjørnet, noen andre her som gleder seg eller? Det gjør i hvert fall jeg! Blir vel utgitt her i Norge et sted mellom 19-25 mars tror jeg, har ikke funnet den konkrete datoen menmen... Spilte masse Vegas 1, så jeg håper dette blir enda litt bedre, og at de skjerper opp de dessverre mange bugsene det var i 1'ern...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags bugs snakker vi om her? HAr vurdert å kjøpe 1'ern før jeg spiller 2'ern..

 

Det er lenge siden jeg har spilt men det var noe sånt:

* Elendig grafikk i 1080i. Oppskalert 480p eller noe sånt.

* Elendig online-løsning. Har ikke lobby.

* Tregt å bytte kart.

* Tregt å koble til spill.

* Generelt trege menyer.

* Lyder henger seg opp i multiplayer. Eksempel skytelyder.

* Opparbeida erfaringspoeng i multiplayer forsvinner uten forvarsel (Hei JokkePotte ;) )

* Problemer med å koble til spill.

* Regner med at noen kan supplere.

 

Ubisoft lovet forøvrig stadig en patch.

Endret av ketilkn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja da er det i hus. Noen her som har noen meninger om spillet? Har bare testet det 1 times tid. Brukte vel stort sett tiden til å venne meg tilbake til kontrollen. Blander litt med cod4 kan man si :D

Kom med noen tilbake meldinger! Vi får lage noen spille kvelder igjen er mitt forslag.

 

T

Lenke til kommentar

Åssen er det mulig å slippe et spill med en online del, som er grunnen til at de fleste kjøper det, som ikke funker? Det var ihvertfall hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg det. Håper de fixer det snart ihvertfall. Til dere som er klare online så add meg så vi for gamea liit da.

 

nick: Thorvaldo

Lenke til kommentar

Kjøpte meg dette på Xbox 360 for noen dager siden, og her er mitt intrykk av det.

 

 

Dette med å customize personen sin er ganske kult, men det er litt dritt. Halvparten av camoene er stygge, og den andre halvparten er egentlig stygge, du ser det bare ikke før du ser deg selv i en kamp. Alikevel så ser de forskjellige "rustningene" kule nok ut og de skal ha Kudos for å ha lagt inn så mye forskjellig.

 

Spillet styrer også med XP. XP får man ved å drepe folk (Duh), og man går opp i Level når man får nok XP (Duh-Uh)

Spillet styrer dessverre også med noe som kalles ACES. Dette er tre forskjellige type måter og drepe fiender på, og når man får nok kills innenfor de forskjellige grenene så får man enten en XP boost eller ett nytt våpen, eller tre nye camoer. Dette ender opp med at man har 4 forskjellige rangeringer og holde styr på, og å vite hva som er hva eller hvilke våpen som kommr når, hvorfor og pga hva er ett slit spør du meg.

 

XP for kills hadde holdt, og med mer XP hadde man fått fler camoer og våpen.

Dette har så mange spill gjort brilliant før dem, senest COD4, hvorfor kunne de ikke bare holde det enkelt?

Eneste som er kult med dette er at både utstyret ditt, ACES og XP er det samme i både MP og SP, men det har forsåvidt ikke noe med selve XP/ACES oppsettet å gjøre.

 

Singleplayerdelen i seg selv er ikke dårlig, men heller ikke god. Fiendene venter mer enn gjerne på at granaten din skal sprente dem i fillebiter, og når de faktisk bryr seg så løper de bare inn i en vegg og blir sprengt langt pokkerivold alikevel. For ikke å snakke om at de mtydeligvis elsker bly i dataspill-land da de løper rett inn i kulene dine. Oppdragene er de klassiske (og utrolig kjedelige) "Gå dit, drep dem, extract via chopper" med noen innslag av "Save the hostages". Ikke noe annet er det å gjøre.

 

Coop virket kult nok, men dessverre gjorde dette hele spillet enda mer uinteressant da man bare respawner om man skulle dø, og dermed drar all spenning på langtidsferie.

 

Multiplayer er jeg rimelig blank på, da de kvarterene jeg spilte det ble jeg så skameid av Vegas Veteraner at det ikke var mulig. Virket som at det var vanskelig å finne servere som ikke ble fulle før lista var ferdig oppdatert, og Coop hakket. Grafikken skuffet derimot ganske bra i MP delen. SP delen sin grafikk er ikke topp-notch, men den er liksom Rainbow Six, MP delen derimot minner meg om Far Cry til Xbox.

 

 

Etter og ha spilt ferdig campaign evt spille litt MP for Achievements er dette ikke et spill jeg vil spilel mye tror jeg.

COD4 er i samme setting mer eller mindre, og gruser RS:V2 i mine øyne. med dette sagt er Vegas 2 absolutt ikke ett dårlig spilll, det er bare rett og slett enda ett offer for hype.

 

Min vurdering er min mening om spillet, samme er alle mine ytringer i denne posten: 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...