Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Prøver å overbevise ei jente om at det er bra med å vere lav i høgda (ho er 161cm). Eg seier blant anna at vi gutar helst vil ha jenter som er lavare enn oss. Nokon som har andre argument eg kan bruke? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke se dum ut på dansegulvet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Lav fallhøyde edit: leif Endret 9. mars 2008 av khaffner Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man blir lettere å være? Man slipper å kjøpe stor seng? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bedre å være liten og søt, enn stor og stygg (er det et ordtak som sier) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er jo 161cm selv. Det er ikke lavt i det hele tatt! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Menn vil ha lave kvinner fordi de generelt har kortere føtter og dermed kommer nærmere oppvaskbenken. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man får god plass på fly/buss/tog/bil/osv. Det er et problem for oss som er store. Er man liten er man også billigere i drift. Ei jente på 161 trenger ikke like mye mat som en gutt på 192 Blir man fanget i jordskjelv elns så kan man som liten lettere smyge seg ut i trange åpninger. Man er mer miljøvennlig siden man trenger mindre klær osv. (ikke færre, men mindre) Det trengs mindre bensin for å frakte en liten person osv Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Man får god plass på fly/buss/tog/bil/osv. Det er et problem for oss som er store. Er man liten er man også billigere i drift. Ei jente på 161 trenger ikke like mye mat som en gutt på 192 Blir man fanget i jordskjelv elns så kan man som liten lettere smyge seg ut i trange åpninger. Man er mer miljøvennlig siden man trenger mindre klær osv. (ikke færre, men mindre) Det trengs mindre bensin for å frakte en liten person osv Knallargument Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sakset fra en kamerat sin nettby-konto: 20. grunner til å være lav!! 1. En to-seter er stor nok å ligge på 2. Ingen bukse er for kort! 3. Du trenger aldri å bøye deg for noen!! 4. Du ser aldri ned på noen. 5. Du får utrolig god spenst (ettersom du må hoppe opp for å nå ting hele tida) 6. Du sparer solkrem 7. En dobbelseng virker som et himmelrike 8. Du vinner alltid i gjemsel 9. Du har aldri kuler i panna etter å ha gått på dørkarmen 10. Folk deler gjerne seng, baksete osv med deg fordi du tar så liten plass 11. Du spiller at folk ser opp i nesebora dine!! 12. Vil du være høyere en dag, tar du på platåsko!! (Hva slags mulighet har høye folk hvis de vil være lave en dag??) 13. Du har ALLTID god plass til beina når du sitter på en vanlig stol.. 14. Du kan faktisk svinge på beina når du sitter på en vanlig stol... 15. Er du litt for full, kan enhver hive deg på skuldra og få deg hjem. 16. Mens en lang person tar 130 skritt tar du 280! Konklusjon: Du er alltid bedre trent! 17. Alt som er smått blir assosiert med fine ting(uskyldig, søt osv). En fin fasade å leve bak. 18. Du trenger ikke bøye deg så langt når du skal plukke blomster. 19. Du skaller aldri i taket når du kjører på en humpete vei. 20. Du har ikke så stor fall høyde. Derfor gjør det ikke såå vondt å falle på rumpa:P Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) hvor lav er du siden du er under 161? EDIT: Målte meg nå nettop.. Er ikke mer en 163 Endret 9. mars 2008 av 93Matt93 Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er selv 159 Hehe. En flott ting med å være så liten er.. Hmm. Kommer ikke på noen ;( Eller kanskje. Nei.. Er mere negative sider syns jeg. :/ Finner aldri bukser som passer både i livet og på beina. (er alltid for lange = hull på bena.) Må stå på stol hver gang du skal ta ut ting fra høye skap, o.s.v.. Noe av det flaueste jeg opplever er på trening.. Hos oss trener alle aldre, fra barn til godt voksne. Og under oppvarming så skal de høye stå sammen, og de lave stå sammen. Så da havner jeg alltid med de som er myyyyye yngre enn meg. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hehe, den tenkte jeg ikke på. Er man lav så kan man sikkert reise som barn på tog/buss selv om man er gammel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor går grensen til "lav"? Jeg er ca 1.82, er vel middels høy, da? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Dersom det er ei grense for å vere lav, er den i alle fall forskjellig mellom kjønna. Ho er 16 år forresten. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man slipper å kjøpe stor seng? Burde ikke være standard med 2 meter lange senger. Damn jeg følte meg som en retard når jeg måte kjøpe ekstra lang seng i forfjor. God grunn til å være liten er at du kan være gnome female. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Bedre å være liten og søt, enn stor og stygg (er det et ordtak som sier) Men nå er det jo ikke dernest sagt at alle som er små er søte, så i noen tilfeller kan man jo spørre seg selv om hva som er best: å være liten og stygg, eller stor og stygg? Noen ville sikkert sagt det første, ettersom det da er mindre stygt å se på. Så der har vi jo en fordel med å være lita. Endret 9. mars 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Bedre å være liten og søt, enn stor og stygg (er det et ordtak som sier) Bare jeg som blir forbanna når jeg hører den? Hva skal man svare når man får den sleng i tryne? At man er liten betyr ikke at man er søt. Det er en grunn til at kvinner vil ha seg en høy og mørk mann. Endret 9. mars 2008 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man slipper å få vondt i ryggen hvis man skal bli frisør. Man kan bli bært overalt. Man finner klær i de fleste butikker. + mye av det andre som er nevnt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå