Sinsen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei, jeg har noen problemer med profilen min. Dersom jeg logger av, så virker det som om passordet mitt tilbakestilles til et passord jeg ikke har lagt inn selv. I tillegg, dersom jeg prøver å bruke "glemt passord"-funksjonen, så får jeg beskjed om at e-postadressen ikke blir gjenkjent i systemet, selv om jeg kan se i profilen min at det er nettopp denne adressen som er registrert. Hittil har jeg fått hjelp fra forumstyret hver gang det har skjedd, men det er jo litt upraktisk i lengden. Er det noen som kan se noen opplagte feil i hvordan profilen min er registrert i systemet? Mange takk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Passord blir ikke resatt automatisk, så om det er et problem må du sende en e-post til [email protected], så vil vi undersøke det videre. Ta da med nick, e-post og annen relevant informasjon, spesielt om hvordan det kan fremprovoseres. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg