Speik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei igjen! Dette bildet er satt sammen av tilsammen 26 eksponeringer, tror det er personlig rekord - 18 mm - ISO 100 - F/14 - Lukkere fra 1/2000 til 1/50 Lenke til kommentar
pian Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fin panoramafølelse! Ser ingen tydelig HDR-stemning her, men det synes jeg bare er bra, egentlig. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 HDR ble kun brukt for å få detaljer i hele spekteret, jeg er ingen fan av hdr overkill og tøffe tone-mapping effekter. Jeg ville ha et naturlig landskapsbilde, thats it. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva med en litt større versjon? Jeg ville ha likt å sett litt mer fargemetning og litt mer kontraster Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bra dette, jeg liker det at du ikke overdriver effektene, men litt mer farger og kontraster vil ikke ødelegge. Bildet ditt er skarpt og klart. Komposisjonen er det heller ikke noe å si på... Får du opp et større bilde kan jeg sikkert si litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå