kicks Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Prøver meg på å lime samme flere bilder til ett. Kameraet var håndholdt og endret vinkel ettersom personen rant forbi. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 kult bilde, men det skurrer litt i mitt hode. Hopper han mellom hvert "bilde" eller? isåfall tror jeg det kunne vært kulere om du fikk et par der han faktisk er i lufta Lenke til kommentar
kicks Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) nei. han bare steiler på tailen på brettet hele veien. er kun på siste bidet at han hopper. landet da med nosen ned i snøen og gikk salto rundt i lufta med en feiltakelse, men da var buffern på kameraet brukt opp så vi fikk ikke det med. hadde kanskje blitt litt kult edit: ser nå at det kan se ut som han hopper da redigeringen ikke er helt bra. Sporet etter brettet i snøen følger ikke bildet. Endret 10. mars 2008 av kicks Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det jeg ville fram til ja, for han måtte nesten ha hoppet om det skulle skjedd som bildet viser det Lenke til kommentar
kicks Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 la ikke merke til det før du kommenterte at han hoppet. ferdighetene og synet etter detaljer er enda ikke helt på plass hos meg. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kult bilde Hadde hvert fint med noen flere sånne bilder Lenke til kommentar
kicks Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 takk takk. skal prøve å få til noe i påsken. må bare finne noen som er gode på brett og godt vær Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Likte bildet godt. Hadde vert sinnsykt kult om sporet ble skikkelig også. Men forsatt bra gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå