-MK- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hallo! jeg har virkelig ingen peiling på kabler, så jeg spør likesågodt dere så jeg slipper å gjøre masse feilkjøp Siden de medfølgende høretelefonene til min HTC S710 har blitt ødelagte (kun lyd i ene proppen), har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av universal kabel som gjør at jeg kan bruke de fleste høretelefoner til mobilen. På telefonen min er det en mini USB utgang/inngang. Standarden for de fleste høretelefoner er vel Jack 3,5? Da konkluderte jeg med at jeg trengte en mini USB --> Jack 3,5". Jeg fant 2: Her Og Her Noen som vet om det er noen forskjell på disse, eller har forslag til billigere/bedre kabler? Takker for svar! Endret 9. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Netshop har samme kabelen til en atskillig lavere pris. De har den også på lager. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Aha, takker Men har du noen idè om hva "mini USB 11 pin" er? Jeg vet jo hva mini USB er, men har disse pinnen noe å si? Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 tror det er same shit, new wrapping Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 En mini usb er vel en mini usb enten det er til nokia(nokia arte) eller en htc telefon? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, jeg vet at en mini-usb er en mini-usb. Men er en "mini-usb 11pin" en mini usb? That's the question Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, jeg vet at en mini-usb er en mini-usb. Men er en "mini-usb 11pin" en mini usb? That's the question Jeg regner med at det har noe med hvor mange pinner som er på kablen. Altså... på kabelen, den tingen du skal sette inn i telefonen. den skal inneholde 11 "kontakter" eller pinner om du vil... pinnene er små metall stenger som er på enden kontakten. Det er de pinnene som kobler ledningen og telefonen sammen. Men hva det har å si.... kan jeg ikke uttale meg om. dessverre kan jeg ikke svare på det du lurer på. altså om den passer... Men, prøv å spørr om noen andre bruker denne kontakten. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Har bestilt en kabel med 11 slike pinner nå, så får vi se om den passer Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Har bestilt en kabel med 11 slike pinner nå, så får vi se om den passer Det gjør den sikkert! Jeg ville tatt sjansen som du gjør uansett! Håper den passer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå