Gå til innhold

Hvilken mini USB --> Jack 3,5"

Anbefalte innlegg

Hallo! jeg har virkelig ingen peiling på kabler, så jeg spør likesågodt dere så jeg slipper å gjøre masse feilkjøp :D

Siden de medfølgende høretelefonene til min HTC S710 har blitt ødelagte (kun lyd i ene proppen), har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av universal kabel som gjør at jeg kan bruke de fleste høretelefoner til mobilen.

På telefonen min er det en mini USB utgang/inngang. Standarden for de fleste høretelefoner er vel Jack 3,5? Da konkluderte jeg med at jeg trengte en mini USB --> Jack 3,5".

Jeg fant 2:

Her

Og Her

Noen som vet om det er noen forskjell på disse, eller har forslag til billigere/bedre kabler?

Takker for svar! :)

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ja, jeg vet at en mini-usb er en mini-usb. Men er en "mini-usb 11pin" en mini usb? That's the question ;)

Jeg regner med at det har noe med hvor mange pinner som er på kablen. Altså... på kabelen, den tingen du skal sette inn i telefonen. den skal inneholde 11 "kontakter" eller pinner om du vil... pinnene er små metall stenger som er på enden kontakten. Det er de pinnene som kobler ledningen og telefonen sammen.

Men hva det har å si.... kan jeg ikke uttale meg om.

dessverre kan jeg ikke svare på det du lurer på. altså om den passer...

Men, prøv å spørr om noen andre bruker denne kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...