Harald2011 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 11675 på 3d mark.. får 145 gjennomsnit fps på valves test.. Jeg skjønner ikke hva som er galt.. Å hva slags forskjell kan det å ta ut minnebrikker gjøre? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Som nevnt tidligere har du ett Nforce 680i hovedkort, disse KAN være svært sære og vrange, prøv å nappe ut de to 512 brikkene, det KAN hjelpe. Dessuten bør du så absolutt ta en clean ny install av Windows hvis du ikke har gjort det. Edit: Du kjører ikke med flere antivirus forresten - da vil pcen oppføre seg sånn som du beskriver Endret 10. mars 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Som nevnt tidligere har du ett Nforce 680i hovedkort, disse KAN være svært sære og vrange, prøv å nappe ut de to 512 brikkene, det KAN hjelpe.Dessuten bør du så absolutt ta en clean ny install av Windows hvis du ikke har gjort det. Edit: Du kjører ikke med flere antivirus forresten - da vil pcen oppføre seg sånn som du beskriver Kjører windows defender og SUPERantispyware.. Men de er jo ikke på om jeg ikke kjører dem Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du prøvd å installere Windows på nytt da? Og få testet med to rambrikker. Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Har du prøvd å installere Windows på nytt da? Og få testet med to rambrikker. Vil gjerne at en reformatering skal være siste utvei, dessuten så hjelper det sjeldent. Rambrikker skal jeg få tatt ut i løpet av uka.. men gjør ikke det med så lite kunnskaper som jeg har:p Endret 10. mars 2008 av Harald2011 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis problemet ditt er softwarebasert så vil reinnstallering hjelpe. Å ta ut rambrikker er ikke veldig vanskelig - ikke mye galt du får gjort. ;-) Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er to (antagelig) hvite klemmer på endene av rambrikkene, disse skyver du ut, vekk fra brikkene så merker du at de løsner. Bare husk å skru av pcen først Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis problemet ditt er softwarebasert så vil reinnstallering hjelpe. Å ta ut rambrikker er ikke veldig vanskelig - ikke mye galt du får gjort. ;-) dette stemmer. de løsner så fort du har løsna de to plastsakene på siden av rambrikkene. du forstår fort hvilken vei de skal skyves når du kikker på dem. reinstal av windows virker unødvendig. men foralldel skru av den virus saken du liker minst. fler virus programmer er ikke mer beskyttelse. heller det motsatte. da du får fler "opninger" til ditt system, da virusprogrammene ikke er 100% sikkre. Lenke til kommentar
ozzy71 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen ganger hjelper det å defragmentere harddisken. Har hjulpet meg noen ganger med lagg... men dette under XP, har ikke prøvd med VISTA. Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Noen ganger hjelper det å defragmentere harddisken.Har hjulpet meg noen ganger med lagg... men dette under XP, har ikke prøvd med VISTA. Defragmentering er gjort:) Men uten noe særlig resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå