b-real Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ingen som har en BNC-server å låne? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Å låne, eller å låne bort? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kan gjerne låne en BNC-server jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Homser! En BNC server som jeg kan få lov til å connecte Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 En BNC server som jeg kan få lov til å connecte kunne jo du tro.... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva er en BNC server? :oops: Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva er en BNC server? :oops: bounce......søk på google Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Her er folk så late at de såvidt orker å skrive 'google!' Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Fordi google er så tregt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hva er en BNC server? :oops: http://bnc.ircadmin.net/windows.php Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg kan sikkert hoste fra skolen , men problemet er at jeg må ha winbnc i trayen uansett hvem som logger seg på maskinen... Ellers funker alt . Hvor i registret må jeg legge til alt dette skvipet? :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Registeret... RTFM... Det er et program som du starter Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg vet det . Tror ikke du forsto meg riktig. Altså det er hundrevis av folk som logger seg av og på pcene på skolen hver dag. Problemet er at så fort jeg logger av går WinBNC til helvete. OG den starter ikke opp igjen etter at en annen logger på. Hvordan i helvete skal jeg få skitet til å stå på hele tiden? :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Ved å sette det på en server eller legge det i M§-startup? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ved å få det til og fyre opp på en vanlig winxp pro workstation... En annen ting er hva du skal bruke den til Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg fant ut av det... Hvis du har gode intensjoner så kan du kontakte meg på irc, men har du planer om å trekke på deg dos angrep med ipn så kan du forvente deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg fant ut av det... Hvis du har gode intensjoner så kan du kontakte meg på irc, men har du planer om å trekke på deg dos angrep med ipn så kan du forvente deg! Jodah...med ISDN så skal nokk det gå greit Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg fant ut av det... Hvis du har gode intensjoner så kan du kontakte meg på irc, men har du planer om å trekke på deg dos angrep med ipn så kan du forvente deg! Jodah...med ISDN så skal nokk det gå greit Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 har sålangt 2 linux maskiner som jeg ikke bruker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 har sålangt 2 linux maskiner som jeg ikke bruker Fins BNC-servere for linux oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå