boratsmom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hjelp!! hva kan jeg gjøre. Jeg skulle ta 3 fag til men fristen gikk ut allerede 15.januar jeg visste ikke at det var så tidlig!!! hva kan jeg gjøre? trenger 3-4 poeng til. Gjør HVA SOM HELST. er det mulig å ta emner eller no sånt?? ps: jeg er ferdig med vgs og trenger 3-4 poeng før jeg kan søke på universitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tror ikke det er noe du kan gjøre på så kort varsel 0 Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 enda en grunn til at jeg bør bare skyte meg selv!!! livet går rett i dass Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva er skolebakgrunnen din? Hva er karakterene fra videregående, og har du høyere utdanning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ingenting du kan gjøre nå med mindre du enten kan få etteroppmeldt deg på eksamen på VGS eller Universitet. Ring og sjekk mulighetene så fort som mulig. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 har rundt 51.5 poeng. trenger 54 tror jeg. jeg har ikke høyere utdanning, prøver å søke inn på et universitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Poengkravene varierer fra år til år. Hvilket studie vil du inn på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da ville jeg søkt på det jeg ville inn på, og eventuelt søkt på noe tilknyttet med lavere poengkrav i tillegg. Er man heldig kan man få en del kompensasjon for det når man kommer inn året etter. Hva skal du søke? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 jeg har 52 poeng eller no sånt. vil inn på EN av teknologistudiene på NTNU. hvilken som helst tek studie siden jeg kan bytte etter første året. men tror dessverre ikke jeg klarer å komme inn Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 vilken som helst 'SIVING'. datatek er en av dem ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 "Hva med å studere datateknikk?" burde jeg kanskje skrevet. Kravet var under 52 der, tror jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I fjor hadde Datateknikk 49,8 (ordinær), Elektronikk 52,0 (ordinær), Kommunikasjonsteknologi 50,6 (ordinær), Teknisk kybernetikk 52,6 (ordinær). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå