Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har spilt det på pc. Klarer ikke skjønne hvorfor folk mener coversystemet er så dårlig. Fordi fiender til tider kan treffe deg selv om en står i dekning? Vel, det har helt med hvilke vinkel fienden står i forhold til deg, noe som er helt naturtro. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 maypenray: Jeg har spilt PC-versjonen. Hvis du gidder, anbefaler jeg at du venter på en patch før du prøver spillet. Ser at mange klager på dekningssystemet, noe jeg dels forstår, dels ikke. Det virker uferdig, og det kan være vanskelig å få Kane til å stille seg opp mot veggen. Ideen er imidlertid god, og etter min mening smartere enn i Gears of War. Når man stiller seg ved et hjørne er det så godt som alltid for holde seg i dekning samtidig som man har god anledning til å skyte. Da er det naturlig at spillfiguren din lener seg mot veggen automatisk. Problemet er selvsagt at spillet ikke alltid forstår hva du vil, men heldigvis er det ikke så ofte at dette fører deg i døden. Våpenfølelsen i spillet er jeg enig i at er svak, bortsett fra rifla og hagla, som er veldig bra. Ikke nødvendigvis realistisk (det vet ikke jeg noe om), men actionbra. Det som irriterer meg mest i spillet er faktisk at Kane lader automatisk, da dette av og til hindrer meg i å gjøre det jeg vil. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ladingen trenger ikke være automatisk, du kan lade selv ved å trykke actionbutton også. Men ja, det burde vært en egen ladeknapp og Kane burde ikke lade selv. Men det er ikke noe stort problem, bare ufattelig uvandt i starten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 maypenray: Jeg har spilt PC-versjonen. Hvis du gidder, anbefaler jeg at du venter på en patch før du prøver spillet. det er vel heller tvilsomt om det kommer en patch med tanke på hvor lenge det er siden spillet kom Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nyhus: Tenker mest på at Kane står og lader når jeg helst vil skyte. lord nuker: Kanskje, men jeg hørte noe om at det var en patch på vei likevel. Det ville være svakt av IO Interactive å ikke fikse noen av feilene i dette spillet. Har aldri vært borti noe mer buggete. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Floppet ikke spillet totalt salgsmessig da? Tror vel kanskje da heller ikke paa en patch da dette sannsyneligvis koster mer enn det smaker? ...la det gjerne ikke staa uimotsagt.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Nja, lå ganske høyt oppe på "top ti salg" hos Free Record Shop en stund ihvertfall. Andreplass tror jeg. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er det på demo til 360? Heheh, merkelige greier. En kamerat og jeg krangler daglig om hvem av oss det var som sa at kane & lynch var så jævlig bra. Vi begge husker å ha hatt en telefonsamtale, og begge husker at det var den andre som hadde prøvd det og sa det var bra - mens vi begge tror at det var oss selv som påpekte den dårlige kritikken. "Det var DU som sa det var bra! Jeg VEIT DET!" "Ikke faen, jeg husker nøyaktig åssen den telefonsamtalen gikk, og hvor jeg var når du ringte!" Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Velkommen som medlem Urrin Saa - hvem var det som at hvor sa at hvordan det var bra da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tja, jeg bladde gjennom demoene til gamer.no, og fant ut at jeg kunne nå like gjerne prøve Kane and Lynch. Skulle ikke tro dette var det samme spillet som alle anmelderne unisont bestemte seg for å slakte. Skikkelig actionfilm-følelse, og hysterisk kjemi mellom Kane og Lynch. Det var, objektivt sett, ikke det peneste spillet jeg har vært borti (Hitman: Blood Money så betydelig bedre ut, av en eller annen grunn), men jeg fant ingenting å klage på når det gjaldt AI og coversystem. Gubben gjorde det jeg ville at han skulle gjøre. Nå var det bare en liten del av spillet jeg fikk prøvd, så det er jo mulig at det blir mer kinkig i andre situasjoner, men likevel. Jeg tror jeg gir en god faen i alle ubrukelige anmelderes meninger, og går til innkjøp i nær fremtid. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 jeg likte spillet, men har fremdeles ikke greid å runne det, da jeg aldri har kommet forbi havana brettet. man ser jo hvor mye av inspirasjonen kommer fra og det er jo gøy det største problemet jeg har med spillet er de sniperne det ødlegger drivet i spillet og man kunne klart seg uten dem og som vanlig er det alltid kjedelig med auto saves, flere brett kunnne virklig ha trengt et vanlig save system Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Flott at du likte det, Zealuu! Demoen slutter rett før et av de tøffeste partiene i hele spillet, bare så du vet det. Vel, strengt tatt så vet jeg ikke det sikkert, da jeg er i samme bås som gunfreak. Klarer ikke det dumme Havana-brettet. Det er ikke så lett å ta seg av tusen maskingeværstillinger, en million tungt bevæpnede soldater og et helikopter fra helvete som tåler en milliard raketter (er det i det hele tatt mulig å skyte det ned?). Kunne selvsagt skrudd ned vanskelighetsgraden, men jeg er en sånn som alltid insisterer på å klare meg på verstingnivået. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Havana er da ikke så vanskelig. Det er bare å passe på at folkene dine tar ut soldatene, og du står i total dekning og tar helikopteret når det kommer fram. edit: Jeg spiller gjennom Hitman bloodmoney nå, og nei, grafikken er ikke i nærheten like god som i K&L. Spesielt menneskene i K&L er utrolig mye bedre laget. Endret 16. mars 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 edit:Jeg spiller gjennom Hitman bloodmoney nå, og nei, grafikken er ikke i nærheten like god som i K&L. Spesielt menneskene i K&L er utrolig mye bedre laget. Jeg så ærlig talt ikke så nøye på folkene i K&L, bortsett fra at jeg studerte ansiktet til Kane litt. Joda, folkene er nok mer detaljert enn i Hitman, men jeg synes helhetsinntrykket i Hitman var langt bedre. Kan være at jeg likte Hitman: BM så godt at hukommelsen min legger på litt ekstra, though. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Kan være at jeg likte Hitman: BM så godt at hukommelsen min legger på litt ekstra, though. Det er nok en mulighet ja Lenke til kommentar
tåa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Fikk endelig til Havana. Ga alle mennene mine M4 og fikk etterhvert ned helikopteret. Nå har jeg nettopp kommet meg gjennom hele spillet. Fortsatt litt usikker på hva jeg synes om at man gjør noe galt uansett hvilken slutt man velger, men det understreker vel det tragiske ved karakteren Kane. Han gjør aldri noe riktig. Endring: Satte noe av innlegget inn i en spoilertag, da det kan oppleves noe avslørende. Endret 17. mars 2008 av tåa Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg bedriver litt necromancy nå, men: Jeg kjøpte Kane and Lynch over Steam her om dagen, og det var moro - helt fram til Havana. Får se om jeg orker å fullføre det en eller annen gang, men jeg har veldig lav toleranse for sekvenser som virkelig føles som om de er laget utelukkende for å irritere meg. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Du også? Prøv min taktikk: Gi alle mennene dine M4 eller AK. Disse våpnene er kraftige og relativt presise. Gjem deg deretter i andre etasje på høyre side fra der du kommer inn i helikopterfeltet, og send alle styrkene dine like utenfor, bak "muren". Her har de god dekning og god mulighet for å skyte fiender. Hold dem samlet, så du ikke må løpe i alle retninger dersom to eller flere skulle bli skadet samtidig. Vit at fiendene kommer i bølger som trigges av at du avanserer på brettet. Dette betyr at du kan kvitte deg med all motstand midlertidig mens du tar deg av helikopteret. Plukk opp en rakettkaster og vent. Husk at det er lettest å treffe det når det flyr rett mot deg eller rett fra deg (det siste er selvsagt tryggest, men det er ikke så ofte at forholdene ligger til rette for det). Går du tom for rakettkastere, finnes det flere ved og på det store platået med søylen i midten. Løp dit, men ikke flytt mennene dine. Det finnes nok av gjemmesteder her, så slapp av. To eller tre raketter vil sende dødsmaskinen i bakken. Jeg vet at jeg sa "en milliard" tidligere i tråden, men det var nok bare frustrasjonen som blendet meg. Ta de resterende rakettkasterne og spreng de to bilene med maskingevær i luften før du går videre. Heretter spiller du på vanlig måte. Du kunne nok ha løpt rett til platået (som har flest rakettkastere) uten å ta veien om andre etasje, men da ville du vært mye mer utsatt for fiendtlig ild siden det kryr av soldater så tidlig. Vent heller til mennene dine har tatt seg av de fleste. Lykke til! Endring: Korrigerte en litt merkelig formulering. Endret 7. april 2008 av tåa Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg mener at Kane & Lynch's største problem er at det rett og slett var over på et par timer, fra start til slutt. Og da spilte jeg på den vanskeligste vanskelighetsgraden fra start av (uten at det trenger å bety så mye). Ellers, det med automatisk lading i en hektisk situasjon har faktisk fått meg drept til tider, og samme med "misbruk" av cover fra Kane's side. Forøvrig, på havana mener jeg å huske at jeg hadde maskingevær på alle sammen, det var jo kos Edit: Skiftet et ord. Endret 10. april 2008 av Bertram2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå