Gå til innhold

Hva er så galt med Kane & Lynch?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp spilt igjennom hele Kane & Lynch, og skjønner virkelig ikke all kritikken det har fått. Grafikk-kritikken kan jeg til tider skjønne, da alle omgivelsene ikke alltid er like pene, men mennesker og våpen ser jo veldig bra ut. Klager på historien skjønner jeg heller ikke, voiceactingen er jo helt fantastisk. Det eneste jeg har å klage litt på er hvor elendig skytingen til Kane er til tider, og at spillet slutter utrolig brått. Ellers er lyder, våpen, grafikk, historie og alt kjempebra. Jeg kan heller ikke si jeg synes AIen hos teammatene mine var i nærheten så dårlig som folk skal ha det til.

Har nettopp lest igjennom Gamespot sitt review av spillet, og sitter litt med følelsen at det ikke er det samme spillet det er snakk om. Så hva er så ille?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg prøvde det så hadde jeg mest problemer med lyden, bruker 5.1 og det gikk rett og slett dårlig på dataen min (ja, jeg har mer enn god nok pc til å burde kjøre spillet på max).

Resten som var dårlig har jeg fortrengt...

Hvis jeg skulle gitt det en karakter så hadde det blirr 4/10.

Lenke til kommentar

Fikk dette spillet til jul og var egentlig ikke helt begeistret siden jeg hadde lest noen lunke omtaler i forveien.

men ble egentlig positivt overrasket fin story som jeg likte ganske godt.

Men at en må betale for multiplayern via Live gold var ikke noe jeg likte særlig godt da.

7/10 er det jeg ville gitt spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

personelig likte jeg ikke siktingen, plutselig vegger hvor man ikke kunne gå lenger forferdelig fysikk, spesielt i den scenen hvor man hadde politiet etter seg, om det er flere vet jeg ikke for jeg spilte ikke så langt. buger. generelt sett masse feil og en heller dårlig grafikkmotor. og ikke minst, ingen verdens våpenfølse, det var liksom det samme om du gikk rundt med pistol eller rifle, man bommet like mye uansett...

Lenke til kommentar

nå kan ikke jeg svare for pc-porten av spillet, da jeg bare har prøvd xbox-varianten, men jeg heller syntes ikke kritikken var så berettiget.

historien var jo kostelig, og dialogen mellom kane og lynch var jo til tider hysterisk (rett nok ikke på gears of war-nivå, men DET skal jo litt til)

Syntes til å begynne med at kontrollen var litt "sluggish", men litt konfigurering (les: oppjustering av følsomhet) gjorde underverker for den slags)

så jeg var meget fornøyd, trenger bare noen til å spille gjennom det en gang til på coop...

Lenke til kommentar

Jeg synes også at Kane & Lynch er bedre enn folk skulle ha det til. Spillet sliter med tidvis alvorlige bugs, javel, og styringen og siktingen er upresis. Likevel får man da kontroll på det etterhvert, og for min del er det verdt det. Historien er beintøff, grafikken er lekker og stemningsfull, brettene er som snytt ut av en skikkelig actionthriller og stemmeskuespillet er av det beste jeg har hørt i et spill. Ler hver gang av dette:

- And Lynch: Be calm.

- What the f*** are you talking about, I am calm!

Må høres! :!:

Lenke til kommentar

Husker jeg prøvde det her for en stund siden. Grunnen til at jeg ikke likte det var fordi alt føltes så uferdig. Cover-systemet fungerte dårlig, våpenfølelsen var elendig og grafikken var... varierende.

Det eneste som virket bra med spillet var som sagt historien og voice-actingen, jeg likte også den detaljen at lagkameratene henrettet de fiendene som ikke var fullstendig døde. Men når jeg spiller et skytespill så MÅ våpenfølelsen og kontrollene fungere utmerket, hvis ikke gidder jeg ikke å fullføre det.

edit: prøvde pc-versjonen.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Nå spilte jo jeg bare demoen, men det var nok skytinga som avskrekka meg. For å si det sånn var det nesten som å kle på ei dukke, samtidig som folk døde på skjermen.

Ja.

Skal likevel ikke utelukke at dette kan være gøy om man først går til innkjøp av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...