Bonna86 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Vel, her burde vel kanskje også Oyster Farmer inn, synes nå jeg ihvertfall. En ganske spesiell sexscene som de faktisk har klart å få til å se ekte ut, uten at det gjør det til en god film når sant skal sies. Endret 18. mars 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Og den scenen i... affh jeg husker aldri hva den filmen heter, men den er japansk, fra 60-70-tallet. Og det er ei dame som får et egg opp i.... vel, høna. ( ) og slipper det ut igjen, som en høne. Den filmen har vel sin overdose sexscener også, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Og den scenen i... affh jeg husker aldri hva den filmen heter, men den er japansk, fra 60-70-tallet. Og det er ei dame som får et egg opp i.... vel, høna. ( ) og slipper det ut igjen, som en høne.Den filmen har vel sin overdose sexscener også, om jeg husker riktig. Det aner meg at du tenker på "Sansenes rike"? Har dog ikke sett den... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sansenes Rike var det visst ja. Jeg så den ei helg i militæret, noe som bare kan anbefales. Stemning og latter sto i taket omtrent konstant gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg