Theoneask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har faktisk trua på dinna filmen, trur det kan bli ein fin action film. Skal sjåast. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Må samle gutta for å se denne. Sikkert en strålende popkorn-film! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 syns bare den ser bedre bedre ut for hver gang jeg ser trailerenen Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg så traileren på kino for en stund siden. Tenkte "Oh denne blir bra"! Så tok han på seg en jerndrakt og ble "iron man". Hele filmen falt i grus. MEN, i etterpåklokskap etter å ha sett denne traileren gir jeg filmen forventninger til en kul actionfilm Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Synes også denne traileren er mye mer forlokkende enn de to forrige. Første traileren ga meg bare inntrykk av "å nei, harrykalkuuuun!", nå virker den litt interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg