Solemdal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som ivrig gamer med trådløst nett er jeg avhengig av av Wireless Zero Config (WLAN AutoConfig) er skrudd av. Dette kan jeg ikke gjøre med Vistas eget utilty, og må da connecte manuelt til et nettverk med adapterens utility, så fort WLAN AutoConfig er skrudd av. Jeg sitter for øyeblikket med en HP Pavillion dv9000, som i følge driversidene har en Broadcom Wireless Adapter. Install av driveren går greit, men så fort jeg skal åpne programmet så skjer det ingenting. Første gang jeg åpnet det, så kunne jeg skimte en liten CMD-vindu som dukket opp i 1 sek, før den forsvant. Jeg får installert og brukt "HP Wireless Assistent" greit, men jeg får ikke gjort noe SSID-settings i det programmet. Er det noe med Vista som hindrer at jeg får åpnet programmet? Driveren har støtte for Vista, så det er ikke noe problem med det. PC: HP Pavillion dv9000 (Laptop) System: Windows Vista 32-bit Business Håper problemet mitt kom godt fram, og at noen har noen tips. Er skikkelig frustrerende dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå