frank_jarle Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann, Vel har flyttet til Singapore, jeg er saa mektig irritert over at ISP'en bruker Chache-server. Saa det jeg lurte paa, er det mulig for meg aa forandre instillingen i IE til aa bruke en norsk proxy-server? Vil dette hjelpe med tanke paa at naar jeg gaar inn pa www.vg.no (fra Singapore) saa for jeg en ukes gamle nyheter, utrolig irriterende. Er det noen som har proxy addresse til noen ISP'er i norge som jeg kan bruke Frankie Singapore Lenke til kommentar
Novise Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kan du ikke sette inn: proxy.online.no Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kan du ikke sette inn: proxy.online.no den er neppe åpen for kunder utenfor telenor sitt nett. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann, Vel har flyttet til Singapore, jeg er saa mektig irritert over at ISP'en bruker Chache-server. Saa det jeg lurte paa, er det mulig for meg aa forandre instillingen i IE til aa bruke en norsk proxy-server? Er det noen som har proxy addresse til noen ISP'er i norge som jeg kan bruke Hvis du kjenner en kompis med en rimelig stabil linje i Norge, kan du vel alltids få han til å sette opp squid for deg. Ellers ville jeg ha kontaktet ISP'en din, hvis det er en feil i proxyserveren dems vil de sikkert fikse opp i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå