Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg har bestemt meg for å bruke konfirmasjonspengene jeg snart får på en x360, men jeg har tenkt til og starte innkjøp av endel spill nå. Jeg trenger endel hjelp til å finne de riktige, jeg har en liten liste så langt: Crackdown Mass Effect Gears of War Condemned 2 Army of Two GTA IV Assassins creed Call of Duty 4 Det er de jeg har planer om å kjøpe før (og etter hvis jeg ikke får råd til dem). RB kommer siden. Bare sleng på alle spill som er gode, så får jeg vurdere utifra ign.com;) Får altsa pengene i starten av mai:) Endret 9. mars 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kjøpte Kameo til 199,- verdt penga. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp AC, ja Beste spillet jeg har spilt Mange som synes Bioshock er kult. Det synes ikke jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp AC, ja Beste spillet jeg har spiltMange som synes Bioshock er kult. Det synes ikke jeg Bioshock er kult, men det har jeg til pc:D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kjøpte Kameo til 199,- verdt penga. Skal sjekke det ut:) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du ikke Halo 3 på lista di? Men uansett disse vil jeg anbefale: Oblivion Crash of the Titans Rainbow Six Vegas Prey Kameo: Elements of Power (som nevnt over) The Darkness Blacksite: Area 51. (Dette er ikke akuratt det beste spillet man kan få tak i men absolutt verdt prisen på 199kr på Platekompaniet.no) Perfect Dark Zero. (Samme som Blacksite. Ikke direkte et kjempespill men koster bare rundt 100kr å er absolutt mye underholdning for penga) Turok Condemned: Criminal Origins (har kansje dette på PC allerede siden du går for 2'eren?) En del supre spill der å en del greie spill som absolutt er verdt den lave prislappen de har nå fortiden Kan også nevne The Simpsons game som er ganske mye moro for penga men ser det har gått opp i pris nå. Jeg betalte bare 200kr for det å igjen så er det masse underholdning for en liten penge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet. Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du ikke Halo 3 på lista di? Men uansett disse vil jeg anbefale: Oblivion Crash of the Titans Rainbow Six Vegas Prey Kameo: Elements of Power (som nevnt over) The Darkness Blacksite: Area 51. (Dette er ikke akuratt det beste spillet man kan få tak i men absolutt verdt prisen på 199kr på Platekompaniet.no) Perfect Dark Zero. (Samme som Blacksite. Ikke direkte et kjempespill men koster bare rundt 100kr å er absolutt mye underholdning for penga) Turok Condemned: Criminal Origins (har kansje dette på PC allerede siden du går for 2'eren?) En del supre spill der å en del greie spill som absolutt er verdt den lave prislappen de har nå fortiden Kan også nevne The Simpsons game som er ganske mye moro for penga men ser det har gått opp i pris nå. Jeg betalte bare 200kr for det å igjen så er det masse underholdning for en liten penge. The Darkness og Halo 3 har jeg tenkt til å låne, siden det vekker bare en liten interresse:) Call of duty 4 COD seff<3 Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet. Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler? Jeg syns også Oblivion er dødens kjedelig:P Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har bestemt meg for å bruke konfirmasjonspengene jeg snart får på en x360, men jeg har tenkt til og starte innkjøp av endel spill nå. Jeg trenger endel hjelp til å finne de riktige, jeg har en liten liste så langt: Crackdown Mass Effect Gears of War Condemned 2 Army of Two GTA IV Assassins creed Call of Duty 4 Det er de jeg har planer om å kjøpe før (og etter hvis jeg ikke får råd til dem). RB kommer siden. Bare sleng på alle spill som er gode, så får jeg vurdere utifra ign.com;) Får altsa pengene i starten av mai:) Lost Odyssey kan jo være også fett å få med seg, skal visstnok være et utrolig dyp og god RPG. Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lost Odyssey er et drit bra spill, men det er fem cd'er i et spill, så det er veldig langt, men bra er det! Også Army of two.. Er et bra spill, men litt vanskelig å komme inn i! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lost Odyssey er et drit bra spill, men det er fem cd'er i et spill, så det er veldig langt, men bra er det! Også Army of two.. Er et bra spill, men litt vanskelig å komme inn i! Vel så lenge opplevelsen er like god gjennom alle 5 DVD-er så er det bare bra, elsker lange RPG's Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet. Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler? haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig. edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også. Endret 9. mars 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet. Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler? haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig. edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også. Nja, er ikke noe fan av bilspill elller zombie spill altsa:S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Også et annnet spørsmål, hvordan er det med å låne bort xboxer? konsollene altsa, det var en som sa at den var koblet til internetten hans så det ble vanskelig og låne den. Endret 9. mars 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eg ville ikkje ha kjøpt AC hadde eg vore deg. Etter å ha spelt gjennom 10% av det, har du eigentleg opplevd kva spelet har å by på. Dei resterande 90% er eigentleg berre repetering. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer på om det finnes noen Tomb Raider eller Uncharted aktige spill til 360 som er av kvalitet Anyone? Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Lurer på om det finnes noen Tomb Raider eller Uncharted aktige spill til 360 som er av kvalitet Anyone? De finnes. de heter TOMB RAIDER!!!! (Henholdsvis legend og Aniversary) Endret 9. mars 2008 av BillyBadass Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vet at de finnes, men de var ikke noe imponerende. Tomb Raider Legend og Anniversery var ikke bygget for next-gen konsollene (360 og Ps3) Så jeg lurer egentlig på om det finnes noe Tomb raider aktig som er VAKKERT,UTOFREDRENE og bygget for next gen konsollene. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Crackdown, Gears Of War, Halo 3 og 3 Wars,Lost Planet, Bio Shock, GH3!! Da er du klar som bare f... ^^ btw, Gamespy og Gametrailers er super geniale innen spill info Har ikke testet Mass Effect, men det er garantert verdt det av det jeg har sett av trailere! ;D Endret 9. mars 2008 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå