Gå til innhold

Innkjøp av X360 spill - Hvilke?

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg har bestemt meg for å bruke konfirmasjonspengene jeg snart får på en x360, men jeg har tenkt til og starte innkjøp av endel spill nå. Jeg trenger endel hjelp til å finne de riktige, jeg har en liten liste så langt:

Crackdown

Mass Effect

Gears of War

Condemned 2

Army of Two

GTA IV

Assassins creed

Call of Duty 4

Det er de jeg har planer om å kjøpe før (og etter hvis jeg ikke får råd til dem). RB kommer siden.

Bare sleng på alle spill som er gode, så får jeg vurdere utifra ign.com;)

Får altsa pengene i starten av mai:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Kjøp AC, ja :D Beste spillet jeg har spilt

Mange som synes Bioshock er kult. Det synes ikke jeg

Bioshock er kult, men det har jeg til pc:D

Lenke til kommentar

Har du ikke Halo 3 på lista di? :dontgetit: Men uansett disse vil jeg anbefale:

Oblivion

Crash of the Titans

Rainbow Six Vegas

Prey

Kameo: Elements of Power (som nevnt over)

The Darkness

Blacksite: Area 51. (Dette er ikke akuratt det beste spillet man kan få tak i men absolutt verdt prisen på 199kr på Platekompaniet.no)

Perfect Dark Zero. (Samme som Blacksite. Ikke direkte et kjempespill men koster bare rundt 100kr å er absolutt mye underholdning for penga)

Turok

Condemned: Criminal Origins (har kansje dette på PC allerede siden du går for 2'eren?)

En del supre spill der å en del greie spill som absolutt er verdt den lave prislappen de har nå fortiden :)

Kan også nevne The Simpsons game som er ganske mye moro for penga men ser det har gått opp i pris nå. Jeg betalte bare 200kr for det å igjen så er det masse underholdning for en liten penge.

Lenke til kommentar

Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet.

Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har du ikke Halo 3 på lista di? :dontgetit: Men uansett disse vil jeg anbefale:

Oblivion

Crash of the Titans

Rainbow Six Vegas

Prey

Kameo: Elements of Power (som nevnt over)

The Darkness

Blacksite: Area 51. (Dette er ikke akuratt det beste spillet man kan få tak i men absolutt verdt prisen på 199kr på Platekompaniet.no)

Perfect Dark Zero. (Samme som Blacksite. Ikke direkte et kjempespill men koster bare rundt 100kr å er absolutt mye underholdning for penga)

Turok

Condemned: Criminal Origins (har kansje dette på PC allerede siden du går for 2'eren?)

En del supre spill der å en del greie spill som absolutt er verdt den lave prislappen de har nå fortiden :)

Kan også nevne The Simpsons game som er ganske mye moro for penga men ser det har gått opp i pris nå. Jeg betalte bare 200kr for det å igjen så er det masse underholdning for en liten penge.

The Darkness og Halo 3 har jeg tenkt til å låne, siden det vekker bare en liten interresse:)

Call of duty 4 :)

COD seff<3

Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet.

Jeg syns også Oblivion er dødens kjedelig:P

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å bruke konfirmasjonspengene jeg snart får på en x360, men jeg har tenkt til og starte innkjøp av endel spill nå. Jeg trenger endel hjelp til å finne de riktige, jeg har en liten liste så langt:

Crackdown

Mass Effect

Gears of War

Condemned 2

Army of Two

GTA IV

Assassins creed

Call of Duty 4

Det er de jeg har planer om å kjøpe før (og etter hvis jeg ikke får råd til dem). RB kommer siden.

Bare sleng på alle spill som er gode, så får jeg vurdere utifra ign.com;)

Får altsa pengene i starten av mai:)

Lost Odyssey kan jo være også fett å få med seg, skal visstnok være et utrolig dyp og god RPG.

Lenke til kommentar
Lost Odyssey er et drit bra spill, men det er fem cd'er i et spill, så det er veldig langt, men bra er det!;) Også Army of two.. Er et bra spill, men litt vanskelig å komme inn i!:p

Vel så lenge opplevelsen er like god gjennom alle 5 DVD-er så er det bare bra, elsker lange RPG's :)

Lenke til kommentar

haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig.

edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også.

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig.

edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også.

Nja, er ikke noe fan av bilspill elller zombie spill altsa:S

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Også et annnet spørsmål, hvordan er det med å låne bort xboxer? konsollene altsa, det var en som sa at den var koblet til internetten hans så det ble vanskelig og låne den.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Vet at de finnes, men de var ikke noe imponerende.

Tomb Raider Legend og Anniversery var ikke bygget for next-gen konsollene (360 og Ps3)

Så jeg lurer egentlig på om det finnes noe Tomb raider aktig som er VAKKERT,UTOFREDRENE og bygget for next gen konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...