Gå til innhold

Får en bra pris på et annlegg, noe bra?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått et knall tilbud på deler til et annlegg. Vet ikke om alt passer bra sammen, men her er det:

sh520ql_detailpage.jpg

2 Par med disse høytalerne(Altså 4 tilsammen)

= 4.998 kr per par, som er da 9996 kr tilsammen

vsx817k_detailpage.jpg

Denne Pioneer reciveren

= 3698 kr

yamaha_hoeyttaler_nsc444___center_1294080981_0.jpg

Denne senterhøytaleren(er usikker om det er et bra valg i forhold til resten)

= 1249 kr

sw160sk_detailpage.jpg

Denne Pioneer subben

= 2495 kr

Total: Ca 17498 kr

Hele annlegget koster over 17.000 kr, men jeg har fått et knall tilbud om alle disse(helt nytt) til ca 8000 kr. Er dette noe bra for pengene, og er dette et bra annlegg? Jeg vet at Pioneer er en del overpriset, men det betyr vell kanskje ikke at kvaliteten er dårlig fordet? Og til den prisen forventer jeg jo litt mye..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær obs på at forsterkeren er mye svakere enn det oppgitt effekt skulle tilsi.

Den trekker bare 360W fra strømnettet, noe som gjør det umulig å levere 7x110W. Min 2x50Watter trekker bare noen få watt mindre.

Men om du har mulighet å høre på oppsettet, og den håndterer høyttalerene bra, og du er fornøyd er sikkert ikke prisen så gærn.

Lenke til kommentar

Du har forhåpentligvis fått med deg at forsterkeren ikke har hverken HDMI-inngang eller HDMI-utgang, og heller ikke scart.

Det så faktisk veldig sparsomt ut med bilde-innganger, men komponent-utganger er bra.

For min del hadde jeg lagt litt mer penger i en tokanals forsterker, kuttet ut to høyttalere,og satset på god stereo i den prisklassen.

Som Gromle er inne på er det jukse-Watt de oppgir.

Det holder nok som et konfirmant-anlegg, men det er ikke dugendes til så mye mer enn det med den receiveren.

Lenke til kommentar

Sant sant. Og kikket litt på specsa til sub'en, og på papiret virker det ikke det til å være så mye guffe i den...

Fatter ikke hvordan nyprisen kan være så høy.

Er det forresten lov å oppgi slike juksewatt? Er ikke det villedende markedsføring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...