Blåbær Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ja. Foreldrene ber deg bare om en liten ting, og det er å være mer sammen med de. De vil jo vite mer om deg, om ting går bra. Finne på ting sammen osv. Er det så vanskelig å prøve å ha en positiv instilling til foreldrene dine når du snakker med de. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hun er ETT år yngre, det er jo ikke mye Trodde det var snakk om flere år jeg. Så lenge dere bruker prevensjon er det jo ikke mere dere kan gjøre? Unngå å ha sex, men det er vel ikke så aktuelt når du først har fått smaken på det. Kanskje de vil at du skal unngå å gå i samme fella som de selv -nemli å produsere deg Neida.. Kjedelig at de skal være sånn da. Du kan jo få til en avtale med de, feks overnatte kun i helgene? Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) ..... Endret 11. mai 2008 av Skyline1 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skal dere være sammen livet ut bør de vel finne seg i et lite overnattingsbesøk før eller senere. hehe. Du er 30 år : 'nei, du får IKKE ha henne på overnatting. hun er for ung for deg. ett helt år!'. Det er vel derfor man har kjærest, for å ha partneren for alltid Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det hjelper en del å skifte litt holdning. jeg har aldri hatt noen strenge regler, og jeg har alltid gjort som jeg vil. før så sa jeg "jeg overnatter hos dama, jeg" jeg fikk alltid ja som svar. men var litt sånn tillitsløst forhold med foreldrene mine kan jeg si, mamma sniker rundt på rommet (det er slik flere av vennene mine er busta med weed, syntes det er litt kjipt hvis hun tror jeg driver med det, for det gjør jeg ikke). De ga liksom f i hva jeg mente. Så snakka med dem og spurte hva de var misfornøyd med. så gjorde det lille ved å spørre: "Kan jeg overnatte hos Tine denne helga?" jeg fikk svaret ja og de var hyggeligere og mer hjelpsomme. jeg får ikke lov å sove i hverdagene da det er helt forstålig, fikk lov til det i begynnelsen men gikk dårlig med å stå opp og sånn. har jo dør på rommet så føler jeg for det gjør jeg det. men skjer ikke så ofte da. Lang historie kort: skift holdningen din, så spør hva de er misfornøyd med og si til dem at de ikke kan forvente å ha deg hjemme på kveldene i helgene, men går jo ann å være hjemme på hverdagenen ( ble ikke så kort det XD) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Siden trådstarter har ødelagt alle innleggene sine stenger jeg tråden. Minner om retningslinjene på dette området... #16: Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg