Hakonm92 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei. Jeg har noen få sprørsmål om livvakttjenesten i PST. 1. Hvilken utdannelse må man ha? 2. Kvalifikasjoner? 3. Opptakskrav? 4. Lønn? Tar gjerne mer info også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Krever: 1) For politistillinger kreves enten juridisk embetseksamen for å bli politijurist, eller politihøyskolen for polititjeneste, og derunder ligger livvaktene 2) Alle søkere til politistillinger i PST bør også ha etterforskningserfaring, ha gode språkkunnskaper og være samfunnsorientert. 3) Se nr 1) 4) Trolig som politi, med risikotillegg (kanskje) men blir nok likevel crap. Dette var 2 sek unna på google, jeg foreslår du henter resten av informasjonen der Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tar jeg helt feil, eller er dette inspirert av den tøffe livvakten til Gahr-Støre i afghan? Han som sto i bakgrunnen iført dress og diemaco c8 sfw.. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tar jeg helt feil, eller er dette inspirert av den tøffe livvakten til Gahr-Støre i afghan? Han som sto i bakgrunnen iført dress og diemaco c8 sfw.. Haha, tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
aengas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tar jeg helt feil, eller er dette inspirert av den tøffe livvakten til Gahr-Støre i afghan? Han som sto i bakgrunnen iført dress og diemaco c8 sfw.. Det tenkte jeg også, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå