Tullballj Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har altså bakgrunn som tømrer med fagbrev. Jeg har fullført påbygg og har studert et år på universitetet innen informasjonsvitenskap. Jeg sliter litt med å velge hva jeg har lyst til å studere. Jeg vil gjerne ha en god udannelse og en stabil og grei jobb. Jeg er veldig dårlig i matte, så ingeniør er ikke så lett... Har lurt litt på arkitekt pga jeg syns det er spennende å eksprimentere med formaer og design. Er det noen som har bra forslag¨å komme med til utdannelse? Ogs¨å ut i fra det jeg har... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Arealplanlegger eller landskapsarkitekt. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg mener jeg så reklame for en webiside en gang hvor en kan "finne ut" hva en passer til... Noen som kjenner til slike sider? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, det finnes en del sånne http://nav.no/page?id=318 gogogo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå