Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Søknad til vidergående skole

Anbefalte innlegg

Hei. Fristen får å søke til vidergående gikk ut 3. mars. Jeg har søkt og alt er i orden.

På grunnlag av at skolen har funnet utav at dem kansje skal ta inn flere elever (selv om skolen allerede er overfullt så det holder) så har jeg vurdert å skifte skole. Jeg vil ikke gå til kl. 4 bare for dem skal utvide elevantallet. Grunnen til at tiden blir utvidet til 4 er for da blir tidsromme for bruk av klasserom større og da kan flere elever gå der.

Jeg har hørt noe om at man kan skriftelig endre på sin søknad innen 1 juni eller juli? visst man sender dette inn til inntakskontoret. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Hei. Fristen får å søke til vidergående gikk ut 3. mars. Jeg har søkt og alt er i orden.

På grunnlag av at skolen har funnet utav at dem kansje skal ta inn flere elever (selv om skolen allerede er overfullt så det holder) så har jeg vurdert å skifte skole. Jeg vil ikke gå til kl. 4 bare for dem skal utvide elevantallet. Grunnen til at tiden blir utvidet til 4 er for da blir tidsromme for bruk av klasserom større og da kan flere elever gå der.

Jeg har hørt noe om at man kan skriftelig endre på sin søknad innen 1 juni eller juli? visst man sender dette inn til inntakskontoret. Stemmer dette?

Du kan risikere å få undervisning til klokken fire uansett da men... Det går nå an å ta kontakt med opptakskontoret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...