Edstro Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei. Fristen får å søke til vidergående gikk ut 3. mars. Jeg har søkt og alt er i orden. På grunnlag av at skolen har funnet utav at dem kansje skal ta inn flere elever (selv om skolen allerede er overfullt så det holder) så har jeg vurdert å skifte skole. Jeg vil ikke gå til kl. 4 bare for dem skal utvide elevantallet. Grunnen til at tiden blir utvidet til 4 er for da blir tidsromme for bruk av klasserom større og da kan flere elever gå der. Jeg har hørt noe om at man kan skriftelig endre på sin søknad innen 1 juni eller juli? visst man sender dette inn til inntakskontoret. Stemmer dette? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du må rett og slett bare prøve alle kanaler (brev, epost, telefon, personlig oppmøte, osv.), Ingen skyter deg hvis du prøver. Du får neppe noen veldig gode svar herfra uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei. Fristen får å søke til vidergående gikk ut 3. mars. Jeg har søkt og alt er i orden.På grunnlag av at skolen har funnet utav at dem kansje skal ta inn flere elever (selv om skolen allerede er overfullt så det holder) så har jeg vurdert å skifte skole. Jeg vil ikke gå til kl. 4 bare for dem skal utvide elevantallet. Grunnen til at tiden blir utvidet til 4 er for da blir tidsromme for bruk av klasserom større og da kan flere elever gå der. Jeg har hørt noe om at man kan skriftelig endre på sin søknad innen 1 juni eller juli? visst man sender dette inn til inntakskontoret. Stemmer dette? Du kan risikere å få undervisning til klokken fire uansett da men... Det går nå an å ta kontakt med opptakskontoret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå