Monkey553 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) jeg er så utrolig lei at når jeg spiller så lukker spillet seg fordi det kommer popup! spesielt plagsomt er det når det plutselig begynner en video. kan noen vær så snill hjelpe meg.. på forhånd takk. Endret 9. mars 2008 av GuZzlE Lenke til kommentar
matskjorum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg har akkurat samme problemet. jæævlig irriterende.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) for det første: matskjorum, lag deg en egen topic på forumet. det blir altfor rotete å hjelpe to personer samtidig. begge kan uansett gjøre som norbat skriver i en annen post: matskjorum poster som sagt loggene i egen kategori Se om du kan avinstallere CiD help fra legg til/fjern programmer (kontrollpanelet) Klikk: Start -> Kjør Skriv: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc . Klikk OK. Dobbeltklikk på hosts-filen, og velg å åpne i notisblokk. Fjern, hvis tilstede, alle linjer med ## added by CiD Du skal i utg.pkt kun ha ei linje der det står: 127.0.0.1 localhost Etter at du har fjernet aktuelle linjer, klikker du Fil->Lagre. Last ned SAS (Free), installer og oppdater. Kjør en full scan. Hent Hijackthis, legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster sammen med loggen fra SAS (preferences->statistics/logs). Endret 9. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå