HooligaNs117 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som vet om man må kjøpe spesielle blekkpatroner for å kunne fylle de opp igjen med blekk eller går det helt fint med de orginale patronene? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det påfyll av de tomme du tenker på? Det har jeg aldri prøvd, vet ikke om det går an engang? Ser for meg et skikkelig griseri, i verste fall Du må vel bare finne en butikk som har de rette patronene. Expert, Elkjøp osv. Selv finner jeg patroner til en Canon i en bokhandel, av alle ting. De er faktisk mye billigere enn Expert og Elkjøp også. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vil anbefale http://www.dvdink.no/ De selger f.eks. blekkpatroner til Canon fotoskrivere for 25 kr. mot rundt 100 kroner for originale. Jeg har allerede brukt et par sett i min Canon Pixma IP4200 uten å se forskjell i forhold til originalt blekk. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den er notert! Greit å handle fra de? Tenker på levering etc? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den er notert! Greit å handle fra de? Tenker på levering etc? Ja, jeg betalte med VISA og fikk dem rett i postkassen etter 2-3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå