NeverHome Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige flybilletter til Shanghai, Kina? Jeg vil bare ha 1 stopp/mellomlanding. Håper noen kan hjelpe meg Mvh. NeverHome PS! Bare fly, ingen hotell. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du får kjøpt flybilletter online. Når skal du reise? Jeg sjekket pris for deg med utreise 15. april og retur 22. april: Supersaver.no: 6 180,- Oslo - Amsterdam - Shanghai med KLM Ikke verst Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Visste det var noe jeg glemte . Jeg har tenkt å reise rett etter muntlig eksamen, altså rundt 19. juni. Og har tenkt å reise tilbake rundt skolestart, rundt 12. august. Jeg har sjekket litt rundt, men fått bare idiotiske dyre priser. Kan noen hjelpe meg kanskje? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Utreise: 19. juni Retur: 12. august Supersaver.no: 6 878,- Oslo - London (Heathrow) - Shanghai med BMI (SK Flight) / Virgin Atlantic Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Oslo, Gardermoen 10:40 Shanghai, Pudong 08:40 16t 0m 1 stopp Shanghai, Pudong 10:40 Oslo, Gardermoen 20:40 16 t 0m 1 stopp = 6804,- Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke finn på å mellomlande på Heathrow. Bare kø, kaos og mistet bagasje der. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke finn på å mellomlande på Heathrow. Bare kø, kaos og mistet bagasje der. Det er vel ikke rart? Er jo en av verdens største flyplasser. Det at du mistet bagasjen din, hvordan hadde det seg? Ble den frastjålet? Eller kom den aldri på bagasjesenderen? Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Selvfølgelig glemte jeg å si at jeg kommer fra STavanger xD. Men jeg har funnet en som er fra STavanger til London, London til Shanghai, for rundt 7000. Men vil fortsatt finne noe som er litt billigere Lenke til kommentar
MindB Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 7 000 er rimelig, du bør slå til før det blir dyrere. Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heisann. Jeg reiser til Shanghai i slutten av juli med Lufthansa fra Frankfurt, kostet 8250 pr person. Har sett billetter ned i 5-6000, men da med Aeroflot eller Finnair. Velger å betale litt ekstra for å få litt komfort, er en rimelig lang flytur! Fant også ut at det var lurt å sørge for at man kan komme seg helt hjem igjen uten å måtte overnatte eller vente veldig lenge noe sted, går fort noen kroner da også, og ikke minst er det dørgende kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå