Gå til innhold

Kvinnedagen vs Mannedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Paradokset er at kvinne med dildo er stor og sterk.

En mann med pocketpussy ser litt sånn ut:

lb_abroad_louandy.jpg

hææææ?

Eg forstår ikkje ka som er likt mellom dei og dame er jo ikkje akkurat så store og sterke med eller uten dildo akkurat :dontgetit:

Noen som vet hva det tilsvarende for feminist er, bare med menn?

Gris? :fun:

Ja både feminista og mansjovinista er grisa :!:

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Vi menn har jo hele året, mens kvinnene hyler om èn dag i løpet av ett år hvor de maser om likestilling.

Burde vi menn også ha en eneste dag hvor vi føler oss svake og må utnytte det med og må ha en mannedag? Det var ikke for ingenting de fant opp kvinnedagen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Vi menn har jo hele året, mens kvinnene hyler om èn dag i løpet av ett år hvor de maser om likestilling.

Burde vi menn også ha en eneste dag hvor vi føler oss svake og må utnytte det med og må ha en mannedag? Det var ikke for ingenting de fant opp kvinnedagen.

Dei fant den på for å oppnå ein kjedelig lørdags kveld, sist lørdag vart jo ødelagt heilt på grunn av den.

Lenke til kommentar
hææææ?

Eg forstår ikkje ka som er likt mellom dei og dame er jo ikkje akkurat så store og sterke med eller uten dildo akkurat :dontgetit:

En kvinne som kjøper sexuelle hjelpemidler er frigjort, modig, sikker på seg selv etc etc.

Derimot så er ikke den sosiale aksepten for at en mann går til innkjøp av leketøy det samme, og han ville fort fått merkelappen pervertert freak....

Lenke til kommentar

Nei men han skammer seg ikke over å bruke hjelpemidler.

Det er ingen kamp, folk gjør og mener hva enn har lyst til. Hvis damer vil demonstrere, la dem gjøre det. Hvis noen vil kjempe for gutters rett til å bruke plastiskkvagina, be my guest.

Jeg ser virkelig ikke problemet her.

Lenke til kommentar

SynSwitch,

Det er derfor du må gjøre det klart for en fremtidig flørt/kjæreste at det ikke går ann å forvente seg noe på en slik dag. Heldigivis var min gamle kjæreste enig med meg.

Er da mye å bedre å overraske på tilfeldige dager :)

Topic:

La de ha dagen sin, om de vil surre rundt i tog er det helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
hææææ?

En kvinne som kjøper sexuelle hjelpemidler er frigjort, modig, sikker på seg selv etc etc.

Derimot så er ikke den sosiale aksepten for at en mann går til innkjøp av leketøy det samme, og han ville fort fått merkelappen pervertert freak....

Ja, kanskje dame blir sett på som det vis dei kjøpe ein dildo, eg veit ikkje eg, men eg ser ikkje akkurat på det som frigjort, modig og sikker vis dei kjøper det...

Kanskje det er noko damene syns :ermm:

Mannen trenger ikkje noko hjelpemiddel uansett, han har det fra fødselen....

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Jeg trodde at kvinnedagen var til å for bekjempe at kvinner blir undertrykt verden rundt. Jeg gratulerer ikke kvinnene rundt meg med dagen, men jeg ser på det som en fin dag til å tilegne seg informasjon om kvinners situasjon i andre land og få opp øynene til hvor godt man har det her, og hva som kan gjøres andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Paradokset er at kvinne med dildo er stor og sterk.

En mann med pocketpussy ser litt sånn ut:

lb_abroad_louandy.jpg

Hah... Nice my man! :)

Hæææ, kva er nice med det, forklar meg nærmt kva som er sammengengen??????

Lenke til kommentar

Det er riktignok ingen plikt til å kjøpe materiell dritt til kjæresten din på Valentine's. Men det er så godt innlemmet i kulturen at presset det er reellt nok. Kontra f.eks det "presset" som er på jenter, fordi det er bilder av tynne, pene jenter på plakater og magasiner.... og hvem leser disse magasinene? Jo andre jenter...

Det er ikke vanskelig å se at kvinner flest er litt åndsfraværende i logikktimen og at det er vi gutta som blir pressa på alle fronter...

Mannedagen? Er ikke det de 364 resterene dagene i året da? ^^,

Det er den eneste logiske slutningen å trekke, at det er dette feministene nødvendigvis mener, dersom de er for BÅDE likestilling OG kvinnedag.

Endret av runeb80
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Man feiler jo grunnleggende på alle punkter om man setter en mannsdag opp imot en kvinnedag. Da kunne man like så greit bli homoseksuell eller gå til politiet som voldtektsmann med en gang.

Kva punkter er det snakk om her???

Kvifor skulle vi bli homoseksuell eller det andre????

Eg vil ikkje ha ein Mannedag, men eg fårstår ikkje kva som er meint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...