Samcki Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg får fiber fra et kraftselskap som er underleverandør av Lyse men min IP går fortsatt under customer.Lyse.net.Har hatt Lyse i over ett år nå og kan ikke si jeg har hatt mye problem med TVn. En sjelden teknisk feil kan man forvente fra hvilket som helst tjenste så jeg vil absoulutt anbefale Lyse TV og brebåndstelefoni.Brebåndstelefoni med en helt annen kvalitet enn NGT som jeg hadde før(altså ingen hakking,støy osv). Du får en egen dedikert port i hjemmesentralen til TV og 2 stk til telefon. Oppedtiden og stabiliteten er bare helt topp og jeg oppfatter Lyse som en veldig seriøs leverandør. Man blir bortskjemt etter en stund med fiber,tenker tilbake på NGT og Telenor med grøssninger. Kan trygt fortelle deg at jeg i dag har NGT sin løsning (dog på VDSL2) og aldri hatt en mer stabil nettlinje, har i tillegg TV og telefoni tjeneste fra samme leverandør og aldri opplevd problemer. Men det skal sies at Adsl på lange linjelengder (da snakker vi 2.5-3km eller lengre) kan gi dårlige linjer som da heller ikke gir optimale forhold. Hjemme hos meg ble Fiber desverre alt for dyrt (8000,- ++ i etablering oppkobling) og fant like greit ut at en 30/5mbits linje til 498,- passet meg bedre Alle har forskjellige erfaringer, dog fiber er meget fristene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå