olar0701 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Skal ikke plage dere med mange studiobilder fremover - bare i dag. Babybilde : Farger eller svart hvitt og bør jeg fjerne catchlight i øyne/munn? Ektepar : Blir mannen for mye skjult? Kommentarer ellers? Endret 9. mars 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Synes det var synd at ikke mannen kom bedre med. Baby: Øynene var greit, men munnen var forstyrrende. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis det er ment å være et portrett av et ektepar, så er han for skjult. Som illustrasjon til en historie er det ganske bra. Babybildet er slik som de fleste babyportretter blir, litt intetsigende men søtt. dessverre synes jeg ikke at retningen i bildet er heldig. I og med at bakgrunnen er homogen ville jeg nok forlenget bakgrunnen til høyre litt, og klippet den til venstre for babyen. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hvis det er ment å være et portrett av et ektepar, så er han for skjult. Som illustrasjon til en historie er det ganske bra. Babybildet er slik som de fleste babyportretter blir, litt intetsigende men søtt. dessverre synes jeg ikke at retningen i bildet er heldig. I og med at bakgrunnen er homogen ville jeg nok forlenget bakgrunnen til høyre litt, og klippet den til venstre for babyen. Takk for gode kommentarer, PMnormal. Mannen er nok litt skjult, ja, men har tre bilder i samme serien der mannen kommer mere fram. Skal ellers forsøke med "cropforslaget" ditt på babybildet som ikke forteller noen som helst historie, men som mamma/pappa`en forhåpentlig blir fornøyde med Endret 9. mars 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det blir de helt sikkert, for det er ingenting i veien med det. Det vil bare bli enda bedre med en litt annen vektfordeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå