Daniel-san Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har noen støyende vifter som fulgte med mitt kabinett. Vil ha nye men vet ikke hva. Størrelse skal være 80x80mm, men hvor mange dB ? Aner ikke hvor mange dB de gamle viftene er på, vil ha noe støysvakt, opp mot 300,- Anbefalinger folkens ? :-? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 har noen zalman 20db vifter, de er lite støyende, de blir overdøvet av intel boxed vifta, så vanskelig å høre om de bråker noe ellers hadde jeg kjøpt papst 19db eller 12db vifte. enermax kan gå å skyte seg Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 dette er en meget bra vifte. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 dette er en meget bra vifte. Vet ikke om det er akkurat samme modell, men har testet en tilsvarende, den bråket selv på laveste turtall. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 dette er en meget bra vifte. Vet ikke om det er akkurat samme modell, men har testet en tilsvarende, den bråket selv på laveste turtall. har selv 3 stk av de. og de høres ikke på laveste turtall. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Synes papstviftene gjør jobben bedre en den ene enermaksen jeg har som går på laveste turtall, gå for papst du Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har en slik enermax vifte, og jeg hører den på laveste turtall.. hører den forde om strømforsyninga ligger på ca 30 dba Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg vet du skrev 80mm, men det ville jeg revurdert om jeg var deg. (om du har muligheten) Jeg gikk fra Papst 80mm 79m3 til Papst 120mm 94m3, begge via rheostat. Forskjellen var enorm! Sistnevnte er så godt som lydløs, det kan ikke sies om den første! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Velg Papst 12db og kjøp et par stykker av den. Minst Enermax synes jeg bråkte mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå