Gå til innhold

[Løst]Prosjekt: Ungdom1 - Felles ungdomsportal med stort nyhetssystem og nettsamfunn[VI SØKER HTML/CSS KODERE!]

Endring av navnet på portalen?  

14 stemmer

1. 1. Bør vi endre navnet på portalen?

• Ja! Ungdom1.no er et dårlig navn!
      6
    • Nei! Jeg syntes det er et bra navn!
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, og får håpe folk kommer til å like siden! Det gjelder å treffe målgruppen perfekt, noe som ikke er alltid like lett. Hva må til for at folk velger Ungdom1 istedet for Nettby/Facebook? Dette er noe vi må drodle litt på, og finne på flere unike ideèr.

Markedsføring via andre nett communities og blogger er smart ja.. Vi får være skikkelige ambassadører for Ungdom1 når det er tid for markedsføring!

Lenke til kommentar
Bare mekk noe "Mini spill" som de konkurerer mot hverdandre. så får de premier osv :) jeg husker at Zyphnet trakk MANGE brukere på bare et "Fightclub" tekstbasert spill.
Ville sagt det var en dårlig idé, siden kan jo fort få rykte som et fjortisspill.
Lenke til kommentar

Høres bra ut..

Som jeg har nevnt tidligere er det dette som trekker folk

-Enkelhet

-Brukere

Har siden et ryddig design, og det er LETT og bruke den, og siden har masse brukere, slik at du finner venner, og raskt fram har du alt. Det er her facebook trekker ( antall brukere ) og nettby ( enkelhet ) enhvær idiot kan bruke nettby. Det er det som gjør det bra, du trenger ingen kunnskaper, du skjønner alt..

For og vise at dette stemmer kan vi jo se på MAC som et eksempel, det er lett, og folk elsker det. Folk liker enkle ting. Em hverdagsmann liker lette ting! Samtidig som det er avansert kan man si..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har savnet muligheten til å lage min egen _personlige_ profil. Ikke sånn rotete tull som MySpace men muligheten til å evt. kode selv, velge og vrake i standarder, et _skikkelig_ bloggtilbud på siden og noe som trekker folk som aldri har hørt om det før. Husker at når jeg så Facebook forsiden for første gang tenkte jeg "huh?" forstod ikke at dette kunne være noe. Dere må overbevise om at DETTE er tingen, HER må du registrere deg.

Lenke til kommentar

Godt forslag Kanuca! Dette er noe vi absolutt bør se på.. Syntes det var en veldig god idè! Og det må være enkelt. Gruelig enkelt å lage sin egen profil. Samtidig kan det være større muligheter for de som kan mer. (egen html kode, etc. om ikke dette kan skape sikkerhetshull da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...