Gå til innhold

[Løst]Prosjekt: Ungdom1 - Felles ungdomsportal med stort nyhetssystem og nettsamfunn[VI SØKER HTML/CSS KODERE!]

Endring av navnet på portalen?  

14 stemmer

1. 1. Bør vi endre navnet på portalen?

• Ja! Ungdom1.no er et dårlig navn!
      6
    • Nei! Jeg syntes det er et bra navn!
      8

Anbefalte innlegg

Men HVORFOR skal ungdom være aktive på Ungdom1 i stedet for Nettby eller Facebook (mange er allerede selektive)? Lag et samfunn for hesteelskere for min del, poenget er bare at et Facebook-alternativ ikke kommer til å fenge. Ellers bra at dere står på, ser du er en fyr som får ting gjort. Liker kjøleblokken din.

Endring:

PHP vil fortsatt være et fornuftig valg på front-enden, bak kulissene burde dere på sikt kjøre Python - det er langt mer sexy.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyhetsfunksjonen er jo det som er unikt med vår portal! Samt mange andre idèer vi har liggendes som vi savner med dagens nettsamfunn! :)

Det er ingen planer om å lage en Facebook/Nettby ripoff, men kombinere ting fra begge verdener, forbedre og legge til egne ting.

Jeg vil gjerne ha deg med, da det virker som du har litt peiling ang backend saker. Har du noe materiale som du har laget som jeg kan nyte?

Lenke til kommentar

Nettby sine nyheter er noe helt annet enn det vi har tiltenkt. Vi snakker her om et system som har hovedfokus på gode, lettleste, enkle og pene nyheter, som hvem som helst kan skrive. Det skal også stilles strenge krav til hver nyhet, slik at det ikke blir mye søppel og dårlig kvalitet.

Du liker med andre ord å ta ting med ro? :)

Lenke til kommentar

Kretsdeisgn og assembly "å ta ting med ro"? :ph34r: Send meg et PM den dagen Ungdom1 er oppe og kjøre, så er jeg deres første bruker, det kan jeg love. Send eventuelt et PM den dagen dere gir opp, så er jeg den første til å plystre "HVA VAR DET JEG SA?". :whistle:

Lenke til kommentar

Og skrive en ny BE er ikke noe problem. Problemet er at listen på forsiden ikke stemmer OVERHODET..

Vi er 4 stykker som jobber med dette.. Vi har meget lite og vise fram til etter ET år...

Såframst bakmennene i dette, og kjernen i prosjektet tar i et skippertak, noe jeg har prøvd og gjøre selv, så blir det ikke og skje så veldig mye mer.. Beklager.. Sannheten er vond..

Lenke til kommentar

Mange måneder?

2 måneder siden så prøvde han å dra det i gang igjen.

Og du skal ikke begynne å klage på at stian ikke er aktiv, vi hører jo nesten ikke fra deg heller.

Å si at det tar seg opp igjen nå er bare bullshit.

Også sier du at jeg leker komplett idiot fordi jeg ikke vil fjerne innlegget mitt om at jeg slutter, eller var det på grunn av at jeg ikke ville diskutere om jeg skelle slutte eller ei?

Jeg prøvde å ikke fortelle så mye her, men du blir jo sur for bare det.

Hvis du ønsker så kan jeg jo poste avslutnings innlegget mitt, sånn at de andre får se hvordan dere "ledere" har oppført dere.

Denne diskusjonen er ikke noe jeg ønsker vegard, fordi det vil skade ungdom1 utad.

Så WAKE UP!! Begynn å gjør litt, kan ikke se at det har vært så mye aktivitet ellers, fremdeles folk som kan jobbe der.

Men som jeg avsluttet hade posten min:

Lykke til

Jeg vil at dette prosjektet skal blir bra, men det skjer ikke med mindre lederne tar i et tak.

Lenke til kommentar

Den beste veien og ta i slike prosjekter er faktisk at en person begynner med a lage masse, og sa ser andre at det funker og hopper pa.

Nar lederne selv ikke har gjort mye men henger pa at andre kommer inn og tar arbeidet sa ser det veldig ofte at prosjektet d0r ut..

Dette skjer hele tiden med HL2 mods og andre mods..

Personen som starter prosjektet ma gjore mye selv for at andre skal hoppe pa og bli aktive..

Ellers sa ma man ha en god plan og blueprint for hele greia.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du deler all kode og grafikk du sitter på kan det hende at prosjektet får en liten oppsving igjen. Det er tydelig at alt som kjører i kulissene undervurderes kraftig av flere her i tråden. En ting er å stable sammen noe som fungerer, det er noe helt annet å sette sammen et stabilt, trygt, skalerbart og effektivt system.

Lenke til kommentar

Absolutt, og vi trenger flere folk! Vi skal vurdere det å legge ut noe her, men blir nok ikke alt vi har laget! Vil helst ha det litt bak kulissene, slik at det blir spennende for folk ved lansering!

Men selvsagt, de som vil være med på prosjektet, og har noe å bidra, får jo tilgang!

Det virker som du har forstått at vi har store og seriøse mål og ambisjoner, phfjeld! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...