Funlight Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har tenkt å kjøpe en 18 eller 19 tommer LCD skjerm, men er usikker på hvilken som passer meg best. Jeg kan bruke inntil 10.000 kr, og kriteriet er BEST FOR SPILL. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Samsung 19" LCD Syncmaster 191T TCO99 LCD passer uansett ikke bra til spill men denne er nok den beste til denne prisen.. Lenke til kommentar
Funlight Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Takker for innspill, men hvorfor egner ikke LCD seg til spill? Har prøvd å sette meg inn i team, Respons time, Contrast Ratio, Brightness, osv? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det spørs jo helt hva du skal bruke skjermen til da.. Samsung skjermen er ganske god, men for meg som gamer litt cs online en gang i mellom hadde det aldri kommet på tale å bruke den.. til rolloespill,strategispill osv synes jeg den holder lenge. Men alle har jo forskjellig smak, mange synes sikkert den fungerer utmerket til alle spill, andre mener den ikke holder til noen.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Takker for innspill, men hvorfor egner ikke LCD seg til spill? Har prøvd å sette meg inn i team, Respons time, Contrast Ratio, Brightness, osv? Jeg har hatt denne skjermen (191T) i noen uker, men ikke testet den noe særlig på spill ennå. En ulempe med LCD er at de er best på maks oppløsning, men det er ikke sikkert ditt skjermkort/PC har nok "pulver" til å kjøre spillene i denne oppløsningen. For 191T er det 1280x1024. Oppdateringsfrekvensen er et annet tema, 25ms responstid betyr 50fps (bilder i sekundet). Det er vel ikke akkurat konge-tall dette i spill på en CRT skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå