hitokiri Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du en sang du ikke vet hva heter på hjernen? Her er programmet som hjelper deg. Les mer Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Testa dette programmet og det fungerer utrolig nok. Selvom jeg synger som en kråke. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha! ser ut som et kult program. Hvor finner jeg nett versjonen av dette? Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha! ser ut som et kult program. Hvor finner jeg nett versjonen av dette? Er du virkelig så dum, eller bare later du som ? Hvis du leser gjennom artikkelen en gang til vil du se at dette er det aller siste de nevner ... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ja, dette fikk jeg lyst til å prøve, helt til.. Når du nynner eller synger, sender programmet et lydklipp til databasen, Når du finner sangen, får du den presentert på inntil tre forskjellige måter: Du kan høre versjonen som er lastet opp i Midomis database, altså den som er nynnet eller sunget av en bruker, Så alle kan høre nynningen min hvis jeg skal søke opp en sang? Endret 11. mars 2008 av Steina Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (Vi testet med en a capella-versjon av en Michael Jackson-sang på grunn av skrantende sangferdigheter i redaksjonen.) Hihi, fant ikke midomi når dere syngte kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg