Gå til innhold

Aldersgrense på online spilling

Haawy

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt, men finner ikke noe konkret svar på det jeg lurer på. Som dere ser i topic så lurer jeg på om aldersgrense i online spilling. Har bare prøvd Motorstorm online og det funket veldig bra, men kan jeg spille CoD4 online? Det er jo 16 års aldergrense på CoD4, men på min PSN account står det at jeg er 15 år, og det stemmer jo :p . Fant ut at det var noen parental control level som man kunne fikse på, men hjelper dette?

Dette ble utrolig dårlig formulert, men håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har søkt litt rundt, men finner ikke noe konkret svar på det jeg lurer på. Som dere ser i topic så lurer jeg på om aldersgrense i online spilling. Har bare prøvd Motorstorm online og det funket veldig bra, men kan jeg spille CoD4 online? Det er jo 16 års aldergrense på CoD4, men på min PSN account står det at jeg er 15 år, og det stemmer jo :p . Fant ut at det var noen parental control level som man kunne fikse på, men hjelper dette?

Dette ble utrolig dårlig formulert, men håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg. :innocent:

Funker ikke for meg. Mulig det er fordi jeg har satt hoved-brukeren til å bo i USA så jeg skulle få tilgang til US Store. Kan hende det er noen andre regler i USA.. Må i hvert fall bruke USA-filen til online-spilling med høy aldersgrense...

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Og så er man såpass idiot at man oppgir riktig alder på PSN. Jeg var 16 da jeg fikk min PS3, og satte at jeg var over 20, 23, var det vel, og jeg er 17 nå, 18 til sommeren. Da hiver jeg bare ned til riktig alder hvis PSN sjekker registrert alder mot bankkortet som jeg håper at jeg får til da....

Lenke til kommentar
Og så er man såpass idiot at man oppgir riktig alder på PSN. Jeg var 16 da jeg fikk min PS3, og satte at jeg var over 20, 23, var det vel, og jeg er 17 nå, 18 til sommeren. Da hiver jeg bare ned til riktig alder hvis PSN sjekker registrert alder mot bankkortet som jeg håper at jeg får til da....

Hehe.. Skjønner at det var dumt nå... :nei:

Lenke til kommentar

Men, du må gjør noen innstillinger PSN du stikker inn på Master account brukeren din og velger derfra sub account der kan du velge noen parental control innstillinger...

Kan jeg bruke et kort som sier jeg er 18 på PSN når jeg sier at jeg er over 20 egentlig? Blir dette sjekket?

Nei, bare noen betaler så er det greit nok for Sony...

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...