larsi111 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hei. Har hatt et lite problem med dataen min litt før. Om jeg har skrudd den av 2 ganger etterhverandre, så blir det fullt med streker på skjermen. (Mange forskjellige farger) Bilde kommer lengre ned.. Men igår så begynte den å "klikke" litt. Den hadde stått på i lang tid(Hadde oppe en CS server) Da jeg skulle sette meg på den da jeg våknet så fikk jeg ikke signal på skjermen. Men jeg har G15, så det er stoppeklokke på den, den hadde stoppet og. Jeg skrudde den av, men da "klikka" den med kortere og kortere tid imellom. Da orket jeg ikke mer av den, så jeg la meg. Da jeg skulle prøve å starte den idag, så startet den, men skjermen får ikke noe signal, dette gjelder på begge skjermene. Men viftene går på fullt også.. Nesten samme feil skjedde i vår også, da sendte jeg den inn, men har ikke garanti nå lengre. Dette gjelder en Hp m7595(stasjonær) Mvh Larsi111 Skjermbilde: Endret 9. mars 2008 av larsi111 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På siste bildet ser det ut som skjermkortet ikke er helt i form. Se om det får nok kjøling og går på riktig hastighet. Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ok, Men at den starter og ikke får skjermbilde? Endret 9. mars 2008 av larsi111 Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Ingen som vet?? Trenger svar fort... Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har Vista.. En jeg kjenner tror det er Hovedkortet. Har prøvd å ta ut batteit på Hovedkortet, uten hell. Noen som vet om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser ikke ut som skjermkorte ditt har det helt bra nei. Hvis du har et liggende kan du jo prøve med det istede. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det der ser ut som heavy artifacts ja.. df gpukjøler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå