MST Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei. Idag når jeg drev og spilte COD4 merka jeg at jeg fikk Connection Interrupted veldig ofte og en gang så kom jeg ut av en game pga dette.. Når jeg var i lobbyen hengte hele greia seg opp, men jeg kunne trykke på PS knappen og avslutte spillet. Jeg gjorde dette og gikk tilbake til spillet. Når jeg skulle inn på online delen stoppet den på Downloading Game Settings.. Jeg har venta i ca 10min nå men den driver fortsatt med Dowloading game setting.. Hva skal jeg gjøre:/? Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kom meg endelig inn etter en god stund.. Men det ser ikke ut til at jeg finner games.. EDIT: Fant games også.. Får se hvordan det går Endret 9. mars 2008 av MST Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Er slik her også. :S EDIT: Fant ikke games jeg heller. Endret 9. mars 2008 av CissaM Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Nå stoppa den opp på setting up game-.-.. Også tar det lengre tid en vanlig og finne games.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når jeg søker etter spill, så lager den liksom sin egen, også etter 2 minutter blir jeg kasta ut med "Error setting up game". Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Der gikk plutselig internetten av-.- Men kom omsider på etter 1min.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Akkurat samme skjer med meg óg. Nå i det siste har det kommet veldig mye Connection Interupted. I dag prøvde jeg å bli med i en venns game eller party men vi får ikke koblet til hverandre.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Okey.. Så dette skjer: Først tok det kanskje 30min med Downloading Game settings Så tok det litt tid og finne en game.. Og når den gamen hadde loada ferdig stoppa det.. Så prøvde jeg en annen game men idet den skulle loade gikk plutselig nettet av. Og nå sitter jeg med Downloading Game settings igjen-.- 3 stykker her nå med samme problem.. Noen flere? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Der var jeg inne. Spiller nå. Endret 9. mars 2008 av CissaM Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Vel.. Leter etter game jeg nå Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Endelig inne i en game! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg har også problemer med cod online nå, tror vi har ca. samme problemer..pluss en venn ringte meg nettop og spurte om jeg også hadde problemer for det hadde han. Kanskje den nye patchen kommer:) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nå begynnet den å tulle igjen. EDIT: Nå gidder jeg ikke mer, back to good old 360. Endret 9. mars 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Merkelig. Plutselig fant jeg ikke games lenger. Får håpe på den nye patchen Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Finner ikke games jeg heller nå.. Får spille noe annet imens:) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fikk spilt et par runder i sted , men nå finner den ikke games engang Tror jeg går å spiser... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hvor lang tid vil det ta før det funker igjen hvis det er patchen a? Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Vel.. Rart ikke IW informerer oss om dette på forumet sitt eller på " Message Of The Day ".. Tror ikke det er en patch.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kom nettopp inn på et game da etter 5 sekunder så er nok ingen patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå