breisladd Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg har vurdert å handle meg en 360, men så syns jeg den bråker så fælt. Så kom jeg over http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2657 denne kjøleren.. Den skal gi økt beskyttelse mot rrod gjennom økt kjøling.. Har lest litt på div sider og det ser ut som om det er gode greier, opptil 50% økt luftgjennomstrømming og mindre støy enn original kjøleren.. (Og ja, til alle dere som skulle skrive at garantien går i dass, er veldig klar over det) Men så er det jo greit å spørre om det er noen som har erfaring med denne?? Endret 9. mars 2008 av breisladd Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) joda, skulle ikke nevne at bare garantien går i dass, men microssoft har selv uttalt at du kan risikere å bli bannet fra live. søk på google: volt banned live 360 (sitter på ei maskin her som ikke copy/paste ikke virker på) men for å svare på spørsmålet ditt: kjøp xboxen først før du vurderer vifte. noen bråker, andre ikke. (det meste av bråket ligger på de fleste 360'ene i dvd drevet, når du spiller.) Endret 9. mars 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
regeli Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som du sier garantien ryker da. Har ikke prøvd denne viften, men den kjøler nok bedre. Sist jeg hadde runden hos Expert, Lefdal og Elkjøp butikkene, så er alle nå 175W versjoner. Dvs. ny kjøleløsning, 65nm CPU (mindre varme) og kanskje roligere DVD-ROM. Du ser etter en lapp på siden på esken, der står det 175W. Men ikke la deg lure, jeg har selv sett 175W på esken, men på strømforsyningen står det 205W. Ikke sikkert den har ny kjøleløsning heller, men jeg åpnet aldri maskinen. Du kan se gjennom rillene på 360en om den har ekstra kjøleribbe og at den mangler en spole. Link how to check: LINK Har nå en Xbox 360 Elite med BenQ DVD-ROM, synes den er litt roligere enn den gmale med Toshiba Samsung DVD-ROM. Skal du spille backups, så anbefaler jeg og se etter en maskin med BenQ, den er lettest og modde. Husk at du må ha et spesielt PCI kort eller hovedkort for og gjøre det. Min anbefaling er, kjøp en maskin og se hva du synes om støyen selv. HUSK: Microsoft har banned folk fra Xbox Live pga. det kun brukte uoriginal vifte i 360en. BIOSen detekter spenningen osv. i forhold til den originale. De hadde ikke flashet DVD-ROM en gang for backups. Skal du ha Xbox 360 Elite med BenQ bør du se etter dette: - Ungå 2007-11-03/06 Datoen (De har Hitachi DVD-ROM) - Se om det står 175W og TEAM: FDOU på esken. Men det kommer an på om du ønsker og spille backups Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men det kommer an på om du ønsker og spille backups ? Lenke til kommentar
regeli Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Backups vil si kopi. Du tar kopi av orignal spillet ditt med en PC, brenner ut på en Dual Layer 8.5GB plate og du slipper og tenke på at original platen kan bli ødelagt. Genialt for de som har unger i huset. Endret 9. mars 2008 av regeli Lenke til kommentar
lyon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har tenkt på denne pakka selv, men hvordan kan microsoft banne deg når du skifter ut viftene? man leverer jo ikke 360 på rep etter det heller så hvordan? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 de oppdager endringer i volt og slik Lenke til kommentar
lyon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 latterlig.. får ikke lov til å ha kjøle ned en box som er varmere enn sahara.. overheting er jo et stort problem.. Men vil det hjelpe å sette vifter utenfor kabinettet der de orginale blåser ut, på en måte som intercooler, eller vil de ikke gi bedre kjøling? Lenke til kommentar
Langus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har en slik. Med blått lys. Står at den skal være 50% stillere og kjøle bedre men virker absolutt ikke slik. Synes heller den bråker mer enn før og ikke virker det som den kjøler særlig bedre heller. Etter et par minutters spilling så begynner den å spinne raskere og raskere og bråker mer og mer. På det verste bråker viftene mer enn dvd drevet faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå