Mortis747 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hei, jeg sjekket nettopp US-Acc på PS3'en min og der lå den en demo til PSP som har navnet ''God of War: COO'' dette er en spillbar demo av spillet som kommer til PSP! Endret 9. mars 2008 av Xiwi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja du kan laste den ned for så å overføre den til pspen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ekstremt bra spill forresten, snart runda fullversjonen Det tar seg imponerende bra ut på PSP, utrolig hva de får til. Gleder meg til GoW3 neste år! Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Flott demo, jeg har hørt fullversjonen ikke hakker slik som i demoen da, noe som er ganske imponerende for en psp. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ingen hakking i hele tatt, synes faktisk spillet ikke er så langt unna PS2 spillene! Runda det forresten, dødsbra slutt Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor lang tid brukte du? Tror ikke jeg skal spille det før jeg skal fly. Men har hørt mange snakke om at det er sykt kort. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 5 1/2 time, men jeg er pingle og spiller på easy Liker ikke å ha det vanskelig jeg, tar nok tid å løse noen av gåtene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå