apegryn Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noen operatører som tilbyr fastpris på nett? Har sett abonnement som har fastpris for kveldstid, men jeg tenker på dagtid eller hele døgnet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 bor du i oslo og har dekning fra mtu sitt nett er vel data gratis Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 litt usikker på hva du egentlig mener, men de fleste har vel det?? har sjøl topp abb til nextgentel og betaler fast pris i mnd uansett bruk og tid på døgnet Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 hmm, var ikke klar over at de fleste har slike abonnement, hva er da det rimeligste fastprisabonnementet for gratis internett..? At ringetid og sms/mms koster er ingen hinder, lurer kun på hva rimeligste en får internett fast på telefonen.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Telenor Mobilt Bredbånd. 499,- måneden. Netcom har vel også tilsvarende alternativ. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 glem meg hehe. trudde du meinte vanlig internett på pc Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Chess har en tilleggstjeneste som heter "Internet Unlimited" som koster 450kr/mnd. Da har man gratis surfing/databruk 24 timer i døgnet. Dette er altså en tilleggstjeneste for alle eksisterende abbonnement, ikke et rent "data abbonnement" som Telenor og NetCom sine alternativer. Denne tjeneste kan aktiveres på alle Chess sine abbonnement på "Min Side" (http://minside.chess.no). Internet UnlimitedInnmeldingsavgift: Kr 0,00 | Månedsavgift: Kr 450,00 Med Internet Unlimited kan du lese nyheter, se TV og lytte til radio, chatte, sende og motta e-post så mye du vil fra mobilen for en fast månedspris. Endret 9. mars 2008 av bidz Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) phax, det der er vel trådløst internett til datamaskin? Hallo jeg posta dette på forum -> mobil og pda.. Tenker telefon folkens @bidz: Sånn var det jeg var på leit etter ja. Endret 9. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 phax, det der er vel trådløst internett til datamaskin? Hallo jeg posta dette på forum -> mobil og pda.. Tenker telefon folkens Internett til datamaskin via mobil ja, trodde det var det du mente.. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) vups, edit slett. Endret 9. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ice om du skal ha trådløst kan jo være noe Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ice er vel til datamaskin, så det er vel uaktuelt når tronni_87 skal ha til mobiltelefon.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 men nå var det jo usikkerhet om det så jeg har postet for begge deler. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) men nå var det jo usikkerhet om det så jeg har postet for begge deler.usikkerhet? Jeg kan jo sitere meg selv: ... lurer kun på hva rimeligste en får internett fast på telefonen.. Hallo jeg posta dette på forum -> mobil og pda.. Tenker telefon folkens Endret 9. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 NetComs alternativ Connect Premium til 499/mnd kan også knyttes til som tilleggstjeneste til alle netcom-abonnement, på samme måte som chess sin internett unlimited-greie. Ting. Gizmo. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Telenor sin kan også det, fyi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå