Refi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) På amentio.no så er det bilde av et 8800gs men det står at det er gt?? har du bare klokk et gs kort? Det ser jo ikke ut som et gt kort da i forhold til et gt kort som er på prisguide. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...13;c:36132;r:pg Endret 9. mars 2008 av manidress Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 bilde fra den linken står det no virkelig gt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er da et GT-kort man ser på bildet? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Står jo klart og tydelig "GT" på kortet. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 stemmer, dette er et GT kort, bare med en alpha dog kjøler... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 jaja ok det er bra, men er det noen som vet om den prisen vil gå noe sårlig opp/ned??eller blir den kanskje bare liggans der. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 tipper at den blir liggende rundt der en god stund, så jeg ser ikke noen vits i å vente med å kjøpe det om det er det du tenker på... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 tipper at den blir liggende rundt der en god stund, så jeg ser ikke noen vits i å vente med å kjøpe det om det er det du tenker på... hehe ja jeg tenkte det ja så jeg kjøper den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå