julepynt Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg driver og tenker på om det går an å koble to vifter på en fanmate ved hjelp av en 3pins splitt til 2x3pins kontakter (det ble teit forklart, derfor har jeg laget et bilde for å forklare) I tillegg skal jeg koble en 3 til 4 pins kontakt til den andre enden av fanmaten. Takker for alle svar, Mvh Julepynt Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Spørs jo så klart på viftene, men så lenge du fortsatt holder deg innom Fanmatens spesifikasjoner burde jo dette gå. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 den vil bli brukt på en 92mm Titan ALU vifte, og den 92mm'en som følger med Zalmans CardCooler FB123. Titan = 1,8 watt Zalman =3,36 watt Sum: 5,16 watt Fanmate 1's høyeste effekt: 6 watt Det bør gå, eller? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Joda, som bare det, som du ser så ligger du jo innenfor spesifikajonen til Fanmaten... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Går sikketr fint det! bare prøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå