stianrp Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Så i bruksanvisningen til Fujitsu Siemensen at jeg kan ha 2GB ram, og det er 2 minneplasser. Noen som vet hvem som selger dette?? Finner bare 512 brikker! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 www.komplett.no og alle andre større butikker Lenke til kommentar
anbar Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 www.komplett.no og alle andre større butikker eller trackdata.no en ny webshop... men den er patetisk dyr.... 3000 for 1024... :o Lenke til kommentar
dnort Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tror dessverre ikke det er mulig å få tak i 1GB DDR SO-DIMM moduler. Har sjekket nettsidene til Crucial og Kingston og den største modulen jeg fant var 512MB. Uansett ville rammen vært svært dyr, 1GB PC2100 moduler for stasjonære pc'er koster over 3000 kroner. Men hva skal man egentlig med mer enn 1GB ram i en bærbar pc om jeg får spørre? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hva med å ta kontakt med Fujitsu-Siemens? De av alle burde vite hvor man får tak i deler til de maskinene ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå