Orjanp Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Når man svarer i en tråd ved hjelp av hurtigsvar(nederst i tråden) og trykker «tab» når man er ferdig, hopper markøren til søkefeltet(Søk i artikler og prisguide) øverst på siden. Ikke til «svar». Slik har det ikke vært tidligere så vidt jeg vet. Ørjan... Endret 13. august 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kva nettlesar brukar du? Min erfaring er at det varierer frå lesar til lesar. Gjeld og når du skal hurtigredigere. Edit: Med hurtig endring hoppar markøren frå tekstfeltet og ned på Webdeal-linken i menyen til venstre, under Domene-søket. Endret 9. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Bruker Firefox 3 beta i linux. Har også testet med IE7 i XP. Samme greia. Bare for å presisere litt, så hopper den til «Søk» knappen og ikke selve søkefeltet. Når det gjelder hurtiredigering, har jeg et annet problem. Ørjan... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Når man svarer i en tråd ved hjelp av hurtigsvar(nederst i tråden) og trykker «tab» når man er ferdig, hopper markøren til søkefeltet(Søk i artikler og prisguide) øverst på siden. Ikke til «svar». Slik har det ikke vært tidligere så vidt jeg vet. Ørjan... Det ble fikset tidligere i dag. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Da kan jeg bekrefte at det fungere fint hos meg. Gode greier. Ørjan... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Problemet er tilbake, og tråden flyttes tilbake. Problemet er tilbake, og tråden flyttes tilbake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja håper dette blir løst snart. Er så vant til å bare trykke tab og så enter for å poste når jeg skriver i hurtigsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg