Gå til innhold

Trenger Litt hjelp på en autoklikker [Nesten Ferdig]

Anbefalte innlegg

Jeg driver med en liten autoclicker, Den funker ganske bra men faller lett ut av der skal trykkes. Jeg hadde tenkt en

X - Y akse eller noe sånt som man kan velge område med så viss man faller ut settes den tilbake på plass.

Straks ferdig, Mangler bare dette.

Bruker VB 2008 Express Edition

Takker for svar

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hæ? Hva er det programmet ditt egentlig skal gjøre?

Programmet skal klikke for deg, Det er allerede fikset.

La oss si at jeg skal klikke norge opp på ClickClickClick (Noe som jeg ikke kommer til å gjøre)

Eller hva tror du den skal brukes til? Greit og ha den viss du skal klikke et antall ganger mens du gjør noe annet.

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe han, men kan prøve og forklare hva han mener vis jeg tar riktig ?

altså, han har satt musa til en X og Y akse men vis musa går vekk fra det punkte skal den komme automatisk tilbake til det punkte den var på før.

Har jeg rett TheGatherer ?

Lenke til kommentar
Jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaner ikke hva trådstarter mener, så kanskje litt kildekode kan forklare oss litt bedre hva programmet ditt gjør, og hva du har problemer med?

Autoklikkern klikker automatisk på område musen er. Problemet med dette er at musen lett faller av området.

Jeg vill da ha en egen knapp som det kommer opp f.eks: "velg område" så kan du velge område og viss da musen faller ut av dette området kommer den automatisk tilbake og klikker på område til programmet stoppet.

Eller som eak2k forklarer.

Jeg kan ikke hjelpe han, men kan prøve og forklare hva han mener vis jeg tar riktig ?

altså, han har satt musa til en X og Y akse men vis musa går vekk fra det punkte skal den komme automatisk tilbake til det punkte den var på før.

Har jeg rett TheGatherer ?

korrekt! :thumbup:

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar
Du vet at du kan simulere museklikk uten å røre musepekeren?

Det finnes flere enklere og mer effektive metoder, men siden du er nesten ferdig, så får du bruke museklikk :)

Dessuten hjelper jeg ikke folk med å jukse :p

Jeg har ingen planer å bruke autoclickern til juks, Jeg har dessverre ikke tid til å spille spill lenger.

Dette har egentlig bare vært et prosjekt, Som aldri har blitt helt ferdig.

Forresten det fins nesten INGEN spill som du har bruk for autoclicker. Eller viss du har lyst til slippe å trykke mens du styrer da har du jo en mulighet? Med det er vel ikke juks regner jeg med?

har bare lyst å bli ferdig med dette prosjektet, Å begynne på noe nytt.

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar

For å få musa back again er det greit å bruke api'ene SetCursorPos for å få sette den egentlige klikkposisjon og så GetCursorPos for å teste om den har sklidd, men vær oppmerksom på at disse to api'er har litt forskjellige deklarasjoner i vb.net enn i vb6. Ellers kan det jo være litt skummelt at musa sklir, fordi da kan klikkinga bli på andre ting enn tiltenkt, iallfall hvis mouse_vent api'en brukes til klikkinga.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
SendMessageSendMessageSendMessageSendMessage

Hvorfor er det ingen som hører på meg? :S

Fordi du er teit :p

Er det ikke koselig å prøve å hjelpe når ingen gidder å høre på hva du har å si? Dette blir nesten som "nei, sånn har vi gjort det i ALLE år, så dette er best. Vi kan alltid best selv!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...