TheGatherer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg driver med en liten autoclicker, Den funker ganske bra men faller lett ut av der skal trykkes. Jeg hadde tenkt en X - Y akse eller noe sånt som man kan velge område med så viss man faller ut settes den tilbake på plass. Straks ferdig, Mangler bare dette. Bruker VB 2008 Express Edition Takker for svar Endret 9. mars 2008 av TheGatherer Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hæ? Hva er det programmet ditt egentlig skal gjøre? Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) hæ? Hva er det programmet ditt egentlig skal gjøre? Programmet skal klikke for deg, Det er allerede fikset. La oss si at jeg skal klikke norge opp på ClickClickClick (Noe som jeg ikke kommer til å gjøre) Eller hva tror du den skal brukes til? Greit og ha den viss du skal klikke et antall ganger mens du gjør noe annet. Endret 9. mars 2008 av TheGatherer Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ...Så god som du er til å forklare, så får du nok masse hjelp... Her får noen andre overta, dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaner ikke hva trådstarter mener, så kanskje litt kildekode kan forklare oss litt bedre hva programmet ditt gjør, og hva du har problemer med? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan ikke hjelpe han, men kan prøve og forklare hva han mener vis jeg tar riktig ? altså, han har satt musa til en X og Y akse men vis musa går vekk fra det punkte skal den komme automatisk tilbake til det punkte den var på før. Har jeg rett TheGatherer ? Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaner ikke hva trådstarter mener, så kanskje litt kildekode kan forklare oss litt bedre hva programmet ditt gjør, og hva du har problemer med? Autoklikkern klikker automatisk på område musen er. Problemet med dette er at musen lett faller av området. Jeg vill da ha en egen knapp som det kommer opp f.eks: "velg område" så kan du velge område og viss da musen faller ut av dette området kommer den automatisk tilbake og klikker på område til programmet stoppet. Eller som eak2k forklarer. Jeg kan ikke hjelpe han, men kan prøve og forklare hva han mener vis jeg tar riktig ?altså, han har satt musa til en X og Y akse men vis musa går vekk fra det punkte skal den komme automatisk tilbake til det punkte den var på før. Har jeg rett TheGatherer ? korrekt! Endret 9. mars 2008 av TheGatherer Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du kan ikke lage noe fornuftig i stedet for en juksebot a? Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Du kan ikke lage noe fornuftig i stedet for en juksebot a? Ja. Men vill gjerne fullføre dette først. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg gidder i alle fall ikke hjelpe til med sånt tull. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg gidder i alle fall ikke hjelpe til med sånt tull. Den er grei! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du vet at du kan simulere museklikk uten å røre musepekeren? Det finnes flere enklere og mer effektive metoder, men siden du er nesten ferdig, så får du bruke museklikk Dessuten hjelper jeg ikke folk med å jukse Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Du vet at du kan simulere museklikk uten å røre musepekeren?Det finnes flere enklere og mer effektive metoder, men siden du er nesten ferdig, så får du bruke museklikk Dessuten hjelper jeg ikke folk med å jukse Jeg har ingen planer å bruke autoclickern til juks, Jeg har dessverre ikke tid til å spille spill lenger. Dette har egentlig bare vært et prosjekt, Som aldri har blitt helt ferdig. Forresten det fins nesten INGEN spill som du har bruk for autoclicker. Eller viss du har lyst til slippe å trykke mens du styrer da har du jo en mulighet? Med det er vel ikke juks regner jeg med? har bare lyst å bli ferdig med dette prosjektet, Å begynne på noe nytt. Endret 10. mars 2008 av TheGatherer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Akai. Man kan nemlig bruke SendMessage og MouseEvent funksjonene fra platform SDK. Mer effektivt, og mindre rom for feil. Lenke til kommentar
backup Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 For å få musa back again er det greit å bruke api'ene SetCursorPos for å få sette den egentlige klikkposisjon og så GetCursorPos for å teste om den har sklidd, men vær oppmerksom på at disse to api'er har litt forskjellige deklarasjoner i vb.net enn i vb6. Ellers kan det jo være litt skummelt at musa sklir, fordi da kan klikkinga bli på andre ting enn tiltenkt, iallfall hvis mouse_vent api'en brukes til klikkinga. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Som er feil man fullstendig unngår med SendMessage Pluss at da kan også vinduet stå under andre vinduer, og det gjør ikke noe om man flytter det. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Declare Function BlockInput Lib "user32" (ByVal fBlockIt As Boolean) As Boolean Lås musen, la programmet dit styre den, lås den opp igjen... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tenk om programmet kræsjer mens musen er låst! Tror nok ikke det er det lureste Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SendMessageSendMessageSendMessageSendMessage Hvorfor er det ingen som hører på meg? :S Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SendMessageSendMessageSendMessageSendMessage Hvorfor er det ingen som hører på meg? :S Fordi du er teit Er det ikke koselig å prøve å hjelpe når ingen gidder å høre på hva du har å si? Dette blir nesten som "nei, sånn har vi gjort det i ALLE år, så dette er best. Vi kan alltid best selv!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå