Treblad Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er jo ikke alle som er under 20 som er fjortiser og som vræler ut når de taper i CS. Et veldig urettferdig forslag. Dessuten ville ikke de største LANene godtatt det. Halvparten av linkerne der er jo fjortiser. :wink: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 alkolan, høres gøy ut har aldri vært på noe lan jeg men har på følelsen det aldri kommer til å skje Lenke til kommentar
Pin Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja 20 års grense lan er bra, noen fiks det i trondheim Var i england i fjor på i10 lan(forbindelse med PA) og der var det full sjenke bivilgning, det tok rett og slett av, ble en mye mere sosial event ut av det en "vanlige" norske lan. Folk satt i times vis og snakka vekk fra pcne og ble mye bedre kjent etc. Til de som sier at vi har like mye rett til og være på lan som dere, vel ikke snakk om rettigheter her, heller snakk om at noen arrangerer et tilbud til en gruppe som idag ikke har det samme tilbudet som yngre, e g, noen hvis ikke mange, kan godt tenke seg og være på et litt mere stille lan en helg med jevnaldrende og ikke 10 år yngre, samt og kunne kose seg med en pils eller en lille en. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Skulle ønske det var et rom for de som hadde høytalere som var høyere enn 50 cm. Så kunne alle vi som ikke ville på (la oss se hvem som kan spille høyest musikk) LAN kose oss også. .exe Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg er selv 17 år og har ikke problemer med dette forslaget, lanet burde passe dem som arrangerer det. Og hvis dem satser på et 20-års grense så la dem gjøre det, det er veldig forståelig at det skjer. Det er ikke for ingenting at kjente lan, som CPL og WCG har høynet aldersgrensen de siste årene. Men det er nå i et helt annen spekter enn dette. Folk som vil ha mest mulig penger vil nok ikke ha en slik aldersgrense, men det var vel kanskje ikke målet heller. :wink: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Dere bæljer slik om at fjortissene skriker slik og drar alle under en kniv (eller.no ). Hva med å begynne å ta hensyn til at det er veldi mange 14 åringer (for å slippe å bruke 14tiss utrykket) som oppfører seg? Jeg er 14 år og har vært på forumet siden jeg var 9 år :o (gamle delphi forumet så dette nye). Har jeg oppført meg fjortiss? nope tviler på det . Er med å arrangere ett lite minilan hvor det er folk mellom 13 og 18 år. og ingen av oss skriker konstant til hverandre om at andre "cheater" fordi de er gode i C.S e.l . Jeg kan inrømme at det finnes unntak da (vi har en brøler på lanet. men når han skriker sånn verst bare skrur vi opp volum på anlegget og headsettene.) men dere får sjerpe dere å ikke være så negative til ungdom under 18 så kansje dere får litt mere hyggelige lan . Vis folk blir for irriterende så tåler de faktisk tilsnakk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sitat Ja 20 års grense lan er bra, noen fiks det i trondheim Flytt inn på en studentby . AtW Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har selv vet et par ganger på lan med "18" års grense, www.lanplayers.com . de som var der var vell ifra 18 til 55 år, hoved vekt rundt 30 år. Fungerer kjempe bra, delt inn i to rom ca 15 pers i hvert rom. det er har vert helt ok og ta noe pils, men det er det ikke så mange som gjør, slutter rundt 3 på natta. Dettte er jo et rent gaming lan, har gått stort sett i BF 1942, varer rundt 14 timer, men det er jo en ide og jobbe videre med. Mercury Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 fjortiss er ingen aldersgruppe - en tilstand Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 de rundt 14 har rett og slett ikke xult nok, det er derfor de blir så testosteronfulle, skriker, bæljer og begynner å gråte etc. sexuelt frustrert heter det vel. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sitat Hva med å begynne å ta hensyn til at det er veldi mange 14 åringer (for å slippe å bruke 14tiss utrykket) som oppfører seg? Tja, 99% av de lanpartyene som arrangeres vil fortsatt være uten aldersgrense da men blir som med lappen. Er mange som kunne kjørt bil når de var 15, men man må ha en aldersgrensa da alt for mange ville klart førerprøven men alikevel ikke vil være mentalt voksne nok til å ha lappen. 18-års grensa er også for lav i noen tilfeller, men den må settes et sted som gjør den mest mulig rettferdig. men du har kanskje en genial måte på hvordan man bare skal få de som klarer å oppføre seg til å komme på lanpartyet? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sitat Et eksempel på et LAN jeg var på; Først var det to fjortisser som sloss fordi en av dem sneik i køen. Det endte med at begge begynte å grine! Like etter var det en som bare var 13 år og ikke var gammel nok. Han sto å hikstet da pappa kom å hentet ham. På resten av LAN'et var CS-skriking fra gutter i stemmeskifte gjennomgående.. JA! vi ønsker oss MINST 18-års grense på LAN! True, true. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 <---- Levende bevis på at 14, åringer kan opføre seg. (Dette gjelder desverre ikke alle kompisene mine ) EDIT: Forsår att fjortisser kan vere ireterende, VELDIG ireterende... Kankje strengere oppførselsregler er tingen? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Å ha 18/20 års grense på lan er jo ganske feigt mot oss som er under 18/20 og IKKE spiller cs og skriker og skråler osv. Greit nok jeg spiller CS men det betyr ikke at jeg automatisk begynner å gaule som en annen elefant. Klarer å akseptere at noen dreper meg liksom. - Azton Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det mest optimale hadde vert 2 rom. Et med bråk og et uten. Og at fjortisene ble henvist til lekerommet. ( De som er i den tilstanden.) MVH Øyvind Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Folkens,da. Prøve og være litt seriøse? 20-års grense er alt for høyt. Burde heller være en egen avdeling/hall for deltagere i spill-compoer. Selv er jeg 17 og har vært aktiv deltager på PC-parties fra jeg var 15. Bla. TG02 NL00 og NL01. Det eneste spillet jeg noen gang har hiddet og spilt er Diablo II og Lord of Destruction, som jeg kjøpte mandag for én uke siden. Jeg skjønner selvfølgelig svært godt hva dere mener med fjortisser som hyle, sloss og griner, og folk som drar hjem fra TG lørdags formiddag fordi de gikk ut av CS-compoen. Men dette er da ingen grunn til å skulle sperre ute oss mer seriøse nerder som er interessert i mer "sunne", stille aktiviteter som programmering og scripting. Selv drar jeg på TG hvert år, delvis pga. den utrolig unike følelsen man får av å være sammen med 5000 likesinnede med pc'ene deres, mens man høljer nedpå litervis med brus. Etter 2-3 netter uten søvn er jo følelsen komplett. Forutsatt, selvfølgelig, at alle som begynner og grine når de taper i CS(eller noe annet...) og alle som spiller Rosa Helikopter blir mer eller mindre isolert fra oss mer seriøse deltagere. Hva alkohol anngår, så drikker ikke jeg. Jeg er jo ikke 18 enda Men voksne folk(20+) bør jo ærlig talt få lov til å drikke hva de vil, så lenge det er tillat på stedet. Men å ha en fyllefest på TG ville nok ikke blitt så populært, da fyll og PC ikke har noe med hverander og gjøre(mener jeg). Men og ta seg en pils, får være opp til dem(så lenge det er lov, da). Jøye meg, dette ble mye! Men, dette er i alle fall min mening. Lenke til kommentar
Metz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Sitat Vi har skitt like mye rett til å dra på lan som alle andre har!!!Det er ikke alle som er sånn som roper: du cheater!!!! din stygging skitt ta deg!! De som sier det er bare sinnsvakt dårlige!!! Dere har også vert fjortiser en gang!! trur dere at dere var bedre da???!!! :x du klarte å bruke 12 stk "!" og "&" tegn, utenom liksomsitatene dine. det er klart man ikke skal skjære alle over en kam, men jeg syns LAN med aldersgrense høres kult nok ut. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvem er det som ikke blir helt fjortiss klokka 4 på natta når man har døgna på 3. døgnet? har blitt mye moro av det på de LANa jeg har vært på...... (jeg blir i hvertfall veldig fjortiss, og jeg er 17 og ellers veldig seriøs...) Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg blir ikke fjortiss av å døgne... Jeg blir bare sinnsykt trøtt, ser en film, og sovner på tastaturet. (vet at du blir litt "fjortiss", laaknor ) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 det her var bare teit. aldersgrense. joda ^^ ... enig med laaknor . blir riimelig overtrøtt etter mye søvnløshet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå