origin Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) noen som vet hvor jeg kan laste ned gratis gps til min sony ericsson k850i? har vært inne på sonyericsson siden men der koster det meg 40 spenn Endret 9. mars 2008 av origin Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 noen som vet hvor jeg kan laste ned gratis gps til min sony ericsson k850i?har vært inne på sonyericsson siden men der koster det meg 40 spenn Hehehe...javel. Hadde eg fått GPS for 40,- til k850i, hadde eg ikkje nølt med å betale den summen eitt sekund Men ærleg talt! Det går ikkje an å laste ned GPS. GPS er ein fysisk del av mobilen, ein mottakar. Det går altso ikkje an å ha GPS på K850i. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Man kan kjøpe en blåtann GPS modul eller håndfrisett med GPS modul. Mao man kan enkelt få GPS på K850i uten at det koster stort. https://prisguiden.no/product.php?productId=89275 Endret 9. mars 2008 av josteinsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå