Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trang forhud? Hvor langt skal den?

Gjest Guest_mvh_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mvh_*

God dag!

3 spørsmål her.

1. a)

Hva regnes som trang forhud? Skal selve huden normalt sett være bak penishode? altså, den lille humpen?

1. b)

Under onani har jeg strekt huden veldig langt, og greid å rive huden fra der den hang fast og til å feste seg lenger bak.

har fått veldig hissig betennelse av dette og fått salve av legen.

Er det meningen at huden skal bak slik?

2)

Etter jeg dro huden tilbake kom det et hvit belegg bak kukhode, tror det er det som er kukost aka smegma.

Skal dette vekk? Hvordan blir det lagd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a) Trang forhud er når du ikke får forhuden trekt bakover slik at ''kukhodet'' blottes, eller om det gjør vondt når du gjør det.

b) Her virker det som om du har røket strengen der bak.. om det er betent slik du sier vil jeg anbefale deg å komme deg til legen snarest slik at du får startet en antibiotikakur eller noe! :)

c) ja, dette bør du vaske vekk, du skal helst vaske penisen din HVER dag, enten med varmt/lunket vann, eller med såpe.

Da bør du bruke asan MANN, asan, dr. greve eller andre såper som er beregnet på dette området.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Hvis du har trang forhud, prøv å smøre den med Hydrokortison (mild, du får den på apoteket reseptfritt).

Det står at det skal ta 4-6 uker med smøring både om morgenen og kvelden, men hos meg fikset det den trange forhuden på 3-4 dager. Helt sprøtt, men det funker faktisk:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...