Gjest Guest_mvh_* Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God dag! 3 spørsmål her. 1. a) Hva regnes som trang forhud? Skal selve huden normalt sett være bak penishode? altså, den lille humpen? 1. b) Under onani har jeg strekt huden veldig langt, og greid å rive huden fra der den hang fast og til å feste seg lenger bak. har fått veldig hissig betennelse av dette og fått salve av legen. Er det meningen at huden skal bak slik? 2) Etter jeg dro huden tilbake kom det et hvit belegg bak kukhode, tror det er det som er kukost aka smegma. Skal dette vekk? Hvordan blir det lagd? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan svare på nr tre: Vask deg! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 a) Trang forhud er når du ikke får forhuden trekt bakover slik at ''kukhodet'' blottes, eller om det gjør vondt når du gjør det. b) Her virker det som om du har røket strengen der bak.. om det er betent slik du sier vil jeg anbefale deg å komme deg til legen snarest slik at du får startet en antibiotikakur eller noe! c) ja, dette bør du vaske vekk, du skal helst vaske penisen din HVER dag, enten med varmt/lunket vann, eller med såpe. Da bør du bruke asan MANN, asan, dr. greve eller andre såper som er beregnet på dette området. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis du har trang forhud, prøv å smøre den med Hydrokortison (mild, du får den på apoteket reseptfritt). Det står at det skal ta 4-6 uker med smøring både om morgenen og kvelden, men hos meg fikset det den trange forhuden på 3-4 dager. Helt sprøtt, men det funker faktisk:) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 En ting som kan hjelpe på trang forhud er å strekke den hver gang du dusjer. Jeg hørte de sa det på tv Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 evt. bare dra til legen å skjære den vekk en gang for alle Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hehe Ikke alle som vil det heller. Jaja, er den for trang så er jo det best. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, pluss at jeg tror jentene liker det best sånn også. Sånn helt ut av det blå! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Når man har reisning skal man da kunne dra forhuden helt bak penishodet? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, pluss at jeg tror jentene liker det best sånn også. Sånn helt ut av det blå! ^^ hadde en venn for en stund tilbake (jente altså) og hun sa at hun likte gutter som var omkjørt mye bedre. var ikke så mye hud og hun likte orgy bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå