Marvel Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER Fileplanet SJIKKELIG INTENST!! Det er treigt, og det verste av alt er at du må betale for å få tilgang til di kjappeste serverene som sikkert er treige uansett! Uttrykk ditt hat for fileplanet på denne siden.. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Ingen som tvinger deg til å bruke det.. hvorfor bry seg.. finnes nok av andre steder.. __ TV Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Som sagt, ingen som tvinger deg til å bruke FP, bruker det innimellom selv(det siste 1 1/2 året) og jeg er godt fornøyd. Kan være noe ventetid innimellom, men hastighetene for meg har aldri vært dårlige. Ingen vits i å kjøpe personlig serverplass, bare unngå de verste tidene Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Det finnes ikke alltid andre plasser. Ihverfall ikke til de filene jeg skal ha. Hastigheten på selve dowloaden er grei nok, men først må du jo få lov til å begynne å downloade!! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 for å vekke en gammel tråd til live.. JEG HATER DE JEG OG! fy faen for et søplested.. times venting.. og når du først kommer gjennom.. så får du ikke fila alltid.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hater file planet også derfor bruker en andre ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 http://www.3dgamers.com/ er MYE bedre! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja fileplanet suger, men når du først får laste ned får du jo god hastighet då... trur eg... Uansett så finner du det du skal ha der masse lettare ved aktiv bruk av Google... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå