Jo Are Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei i dag da jeg våknet kjente jeg sterke smerter bakerst i munnen, og da jeg kjente etter kjente jeg at det er en hevelse. Den befinner seg helt bakerst på kjeven rett for der halsen starter, hevelsen er ganske stor også og er lett synlig på utsiden. Det gjør ikke vondt og svelge eller og snakke, men og tygge er ganske vondt hvis jeg tygger stor biter. Noen som vet hva det kan være? Begynner og bli ganske nervøs, min mor sier at det kommer med influensa men siden jeg har hatt influensa ganske så mange ganger før og aldri hatt en hevelse så er jeg ganske så i tvil. Takker for svar Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei. Det leses ut som du har fått en forstørret mental-lymfeknute? (Under kjeven) Ut fra det du skrev, kan hevelsen komme pga. influensa. Men det kan også forekomme pga. lokal infeksjon/inflammasjon osv... Og ofte er det snakk om "inni" munnen og tannrotet. Har du feber? Hoste? Ekstrem trøtthet? Tørrhals? Edit: Et bilde av området er meget tilhjelpe. vaio Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikke feber eller tørr hals, men hoste det har jeg. Ekstrem trøtthet har jeg ikke nå, men hadde det tidliggere i dag og da hadde jeg sovet i over 12 timer. Nå er jeg bare sånn pass trøtt, men trøtt nok til at jeg skal legge meg. Skal se om jeg ikke får lagt ut et bilde i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå