Gå til innhold

[fjerna] tråden er det noen som spiller?

Anbefalte innlegg

:) Er det noen som spiller på [fjerna] sine privat servere? Det er drit kult prøv det.Dem har tre servere Nexus (Funserver)Er lvl opp til 250 eller noe du for driy mye gull mount med en gang osv,Black temple eller no(lvl 70 med en gang)Og en til jeg ikke har prøvd:

Spiller for tiden som Human Warrior på Black Temple det er drit kult.Så vist noen spiller på Alli på Black Temple serveren Legg til Andersfurs:

Ps til Admins:Vist det ikke er lov å snakke om Privat server her så bare slett tråden ;). OBS jeg glemte å legge til link.Gå in på [fjerna] så står det guide der:)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol, plutselig hadde du en 70 lock? Achemon elns. Så plutselig den magen Animatronic? Hva skjedde med den priesten du lvlet? Nexusa?

Håkon eller hva du heter, når vi snakket levlet jeg priesten. Det er 3-4 måneder siden. Achemon er på Frostwhisper og Gluthammer ('nåhetende' mage Animatronic) migratet jeg til Stormscale. Droppet priesten, ble så ufattelig gledesdrepende å levle.

Lenke til kommentar

Svært lite, antar jeg, med tanke på at de aller fleste jeg vet av som har prøvd gratisservere har gått lei etter et par dager. Du har jo de som spiller på nogenlunde normale servere, men det er vel for det meste folk som ikke har tilgang til kredittkort / game card.

Lenke til kommentar
:) Er det noen som spiller på [fjerna] sine privat servere? Det er drit kult prøv det.Dem har tre servere Nexus (Funserver)Er lvl opp til 250 eller noe du for driy mye gull mount med en gang osv,Black temple eller no(lvl 70 med en gang)Og en til jeg ikke har prøvd:

Spiller for tiden som Human Warrior på Black Temple det er drit kult.Så vist noen spiller på Alli på Black Temple serveren Legg til Andersfurs:

Ps til Admins:Vist det ikke er lov å snakke om Privat server her så bare slett tråden ;).

Jeg synes det er kjempemorsomt å jukse i spill, i cirka 2 sekunder før jeg avslutter fordi det blir kjedelig.

Har funnet ut over mine eldre gamerdager (er 24 nå og vært med i rundt 20 år ca) at det morsomste i spill er å oppnå tingene.

Nei private servere er ikke noe morsomt, og forøvrig ulovelig i følge Blizzard's egene avtaler som du inngår ved innstallasjon.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...