Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Pride , UFC , MMA Hvor blir det av fedor Emelianenko?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg en dårlig overaskelse når jeg leste at Pride var blitt kjøpt opp og ikke eksisterer på noe som helst måte lenger. Pride anser jeg som mye bedre en UFC.

Men det er digg og vite at Fedor ble den siste heavy weight champion i Pride :) Fikk tatt æren fra både Coleman og Randleman :D

Har Fedor lagt slossingen på hylla eller har han blitt med i UFC eller en annen turnering?

Kan ikke finne noe updates rundt Fedor eller hva han driver med for tiden.

Wikipedia Pride Info

Takker for svar

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump!

Var vel litt rotete tråd dette

Lurer bare på hvor fedor Emalijenko har tatt veien , og om UFC er det råeste som kan oppdrives nå for tiden.

Savner seriøst PRIDE

Edit:

Etter og ha søkt mye å lest masse på diverse nettsider skjønner jeg nå hva som skjedde mellom UFC og PRIDE

Det er vist HDnet Fights som gjelder etter at Pride ble kjøpt opp og lagt ned, mange av de samme fightertypene har skrevet under for HDnet Fights. UFC gir vist ikke fightere nok verdighet og lønn etter prestasjonen

Defor har det pågått en slags krig mellom UFC - PRIDE - og tidligere signerte fightere

Virker som HDnet Fights har gått inn for og konstruere sine egne turneringer framover i samarbeid med sponsorer og investorer

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...